اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

شهرداری اردبیل نگرانی مردم در تردد زمستانی را برطرف کند

رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به بارش‌های برف و باران زودهنگام در این شهر گفت: شهرداری باید از هم‌اکنون تیم‌های برف‌روبی، نمک‌پاشی و سر و سامان دادن به وضعیت شهری را به انجام برساند تا مبادا با بارش برف سنگین غافلگیر شویم.

شهرداری اردبیل نگرانی مردم در تردد زمستانی را برطرف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل به عملیات تروریستی بیروت در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: این عملیات ناجوانمردانه و غیرانسانی از سوی هر انسان آزاده محکوم است و چنین تحرکاتی در آستانه مذاکرات هسته‌ای نشان می‌دهد که چقدر بدخواهان نظام به پیشرفت ملت ایران حساس شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد‌: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتوانه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در صحنه حاضر شده و بیش از هر زمان دیگر امیدواریم در مذاکرات ژنو نتایج خوبی را به همراه داشته و تمام تصمیم‌گیری‌ها و جریانات به نفع جمهوری اسلامی ایران باشد.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: ما در مسیر همدلی و وفاق داخلی می‌توانیم بر تمام تحرکات دشمن و شیطنت آنها غلبه کنیم و در مذاکرات هسته‌ای نیز حقانیت‌مان را بیش از هر زمان دیگر به اثبات برسانیم.

سرداری گفت: ملت ایران در عین مظلومیت با صداقت و روشنگری کامل پای میز مذاکرات حاضر شده و به یقین به مانند جنگ هشت ساله با وجود پذیرش قطعنامه همه متوجه بر حق بودن مواضع جمهوری اسلامی ایران خواهند شد و جریانی که سعی می‌کند ایران را در این مذاکرات ناکام جلوه دهد شکست خورده و همه اتفاقات به نفع ایران رقم می‌خورد.

این مسئول پیروزی در این مسیر را ثمره و نتیجه دو عنصر مقاومت و ولایت‌مداری ملت ایران در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی به خوبی می‌داند با تحریم و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران نمی‌‌تواند کاری از پیش ببرد و ما با درایت و روشنگری مقام معظم رهبری و حضور مقاوم ملت در صحنه از این مذاکرات سربلند بیرون می‌آییم و تمام شیطنت غرب را خنثی خواهیم کرد.

عضو شورای شهر اردبیل افزود: برای تیم مذاکره کننده ایران قدرت بیان خوب، فکر و منطق واقعی و ارزشی آرزو می‌‌کنیم تا این مذاکرات با برتری کشور و نشان دادن حقانیت ما به پایان برسد.

نگرانی مردم در تردد زمستانی را باید برطرف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار امروز اعضای شورای شهر اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: 13 عضو شورای شهر اردبیل به همراه شهردار اردبیل امروز به دیدار حجت‌الاسلام سید حسن عاملی می‌روند تا با رهنمودها و نقطه نظرات کارگشای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بهتر آشنا شده و رهنمودهای وی را در تدوین برنامه سال 93 در دستور کار قرار دهند.

وی به حجم وسیع عملیات اجرایی جدول‌‌‌گذاری، پازل‌کاری، آسفالت‌ریزی و کارهای عمرانی متعدد در سطح شهر از سوی شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: ما امسال یک حرکت و نهضت عظیمی را از همان روزهای نخست سال 92 در حوزه عمران شهری آغاز کردیم و تاکنون این نهضت ادامه داشته است.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به تداوم کار عمرانی شهرداری تا روزهای اخیر به نظر می‌رسد در برخی از کوچه‌ها و معابر کارهای عمرانی به دلیل بارندگی نیمه‌تمام بماند که در این زمینه برخی مراجعات و نگرانی مردم را نیز به شورا شاهد بودیم تا مبادا با بارندگی‌ها و تغییرات جوی توقف آسفالت‌ریزی سبب گرفتاری آنها در تردد روزانه و گل و لای شدن مسیر حرکت عابران شود.

سرداری به شهردار اردبیل توصیه کرد در صورت مساعد شدن شرایط جوی نسبت به جمع و جور کردن کارهای عمرانی به ویژه آسفالت‌ریزی در برخی کوچه‌ها و معابر اقدام کنند و چنانچه شرایط جوی اجازه ندهد باید با ریختن مصالح مناسب به صورت موقت در تردد مردم سهولت ایجاد شود.

این مسئول بارش‌های برف و باران زودهنگام در اردبیل را یادآور شد و تاکید کرد: شهرداری باید از هم‌اکنون تیم‌های برف‌روبی، نمک‌پاشی و سر و سامان دادن به وضعیت شهری را به انجام برساند تا مبادا با بارش برف سنگین غافلگیر شویم.

عضو شورای شهر اردبیل وضعیت کارگران فصلی را در شهرداری یادآور شد و ابراز داشت: نسبت به آزادسازی کارگران فصلی شهرداری باید اقدامات لازم را بدون تبعیض قائل شدن به نیروها انجام داد تا در سال آینده بتوان از توان این نیروها در کارهای خدماتی استفاده کرد.

سرداری خاطرنشان کرد: نباید به گونه‌ای رفتار کنیم تا اطرافیان، دوستان، برخی از مسئولان، مدیران و حتی اعضای شورای شهر به عنوان نورچشمی در راس کار باشند و با تبعیض قائل شدن بخواهیم آنها را جذب کنیم و زمینه آزادسازی دیگر نیروها را فراهم کنیم که این خود دیدگاه بی‌اعتمادی را تقویت کرده و جو روانی نامناسب در جامعه ایجاد می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: با اولویت‌بندی و طبق ضوابط اگر قرار است کارگران فصلی حفظ شوند این کار با برنامه‌ریزی درست صورت گیرد وگرنه شهرداری در مدت مقرر به آزاد‌سازی نیروهای فصلی اقدام کند.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول