اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فردوس خبر داد

برگزاری جلسه نقد ادبی "فردوس خورشیدی بر تارک کویر"

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فردوس از برگزاری جلسه نقد ادبی "فردوس خورشیدی بر تارک کویر" در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جلسه نقد ادبی "فردوس خورشیدی بر تارک کویر"

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ملیحه اسدی صبح امروز در جلسه نقد و بررسی کتاب در فردوس اظهار داشت: جلسه نقد کانون ادبی تون با همکاری گروه ادبیات فردوس و با محوریت نقد کتاب "فردوس خورشیدی بر تارک کویر" و با حضور مهناز مهدی‌زاده نویسنده این اثر و از اساتید برجسته شهرستان، محمدحسین مرادی از پژوهشگران برجسته، طیبه عاصمی محقق و پژوهشگر، گروه ادبیات شهرستان، اعضای کانون ادبی تون و تعدادی از ادب دوستان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری گروه ادبیات و اساتید به منظور برگزاری این جلسه، تداوم جلسات مشابه را از سیاست‌های فرهنگی این اداره دانست و گفت: تمام سعی ما بر این است که با برگزاری جلسات نقد و بررسی، فرهنگ مطالعه و نقد منصفانه را در جامعه نهادینه کنیم.

مهناز مهدی‌زاده نویسنده اثر "فردوس خورشیدی بر تارک کویر" در این جلسه ضمن بیان مقدمه‌ای در باب نگارش کتاب مذکور اذعان داشت: این اثر با همکاری حسین جوادی استاد برجسته شهرستان نگاشته شده و مطالب مربوط به جغرافیای فردوس پیشتر توسط این استاد جمع‌آوری شده و بیشتر مطالب بر پایه مستندات نگاشته شده است.

وی ادامه داد: این اثر ممکن است حاوی اشکالاتی باشد و امید است با بیان نقطه نظرات و انتقادات اساتید و ادب دوستان فتح بابی برای تکمیل و نگارش آثار مبسوط و کامل‌تر بعدی باشد.

در این جلسه هر یک از اساتید ضمن بیان انتقادات خویش به بحث و بررسی پرداختند.

انتهای پیام/69017/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول