اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون استاندار فارس

3 مدیر جدید استانداری فارس معرفی شدند

مدیرکل جدید دفتر سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و مدیرکل جدید امنیتی ـ انتظامی استانداری فارس معرفی شدند.

3 مدیر جدید استانداری فارس معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در مراسمی که با حضور مدیران کل سابق و تعدادی از کارکنان استانداری برگزار شد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان این که پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانتی است که برای خدمت به مردم در اختیار مدیران قرار می‌گیرد، اظهار داشت: تلاش مدیران کل سابق دفتر سیاسی و انتخابات و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، قابل توجه بوده است و از آنان تقدیر می‌کنیم.

کمال فیروزآبادی افزود: مدیرکل جدید دفتر سیاسی و انتخابات و سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس فردی باسابقه است که مراحل مختلف مدیریت را در وزارت کشور طی کرده و امروز آماده خدمت‌رسانی در این حوزه است.

در ادامه این مراسم یحیی صادقی مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات و امیر رئوف مدیرکل پیشین دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس به بیان گزارشی از فعالیت‌های خود در زمان تصدی این مسئولیت‌ها پرداختند.

همچنین سیدیحیی هاشمی مدیرکل جدید دفتر سیاسی و انتخابات و سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با اشاره به تلاش‌های مدیران سابق، اظهار امیدواری کرد که با کمک کارشناسان این دو حوزه که وظایف اصلی استانداری را بر عهده دارند، اقدامات موفقیت‌آمیزی صورت گیرد.

این مراسم با تقدیر از مدیران کل سابق سیاسی و انتخابات و امور اجتماعی و فرهنگی و معرفی سیدیحیی هاشمی به عنوان مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات و سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس به پایان رسید.

همچنین سیداحمد احمدی‌زاده به عنوان مدیرکل جدید امنیتی ـ انتظامی استانداری فارس معرفی و از خدمات مدیرکل قبلی تقدیر شد.

کمال فیروزآبادی در جلسه معرفی مدیرکل جدید امنیتی و انتظامی استانداری فارس با اشاره به نقش امنیت و احساس امنیت در جامعه گفت: امنیت در قالب یک زنجیره به‌هم پیوسته عمل می‌کند که وجود و یا عدم وجود آن دیگر سلسله مباحث اجتماعی را رقم خواهد زد.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ابزارهای نوین در به روز کردن سطح اطلاعات و علوم امنیتی ابراز داشت: کتب و منابع خوبی برای پیشگیری و برخورد با مشکلات امنیتی این استان وجود دارد که باید مورد توجه دست‌اندرکاران این بخش قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزایش آستانه تحمل و شناسایی نقاط ضعف در این زمینه را از اولویت‌های کاری در این بخش دانست و گفت: با کار فرهنگی و هوشیاری رسانه‌ای بسیاری از تهدیدات امنیتی قابل رفع است.

این جلسه نیز با تقدیر از مدیرکل قبلی و معرفی سیداحمد احمدی‌زاده به عنوان مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری فارس پایان یافت.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول