اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اهدای جایزه ویژه تهیه کننده برتر برنامه‌های کودک به برنامه غنچه‌گلا

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از اهدای جایزه ویژه تهیه کننده برتر برنامه‌های کودک کشور به تهیه کننده برنامه غنچه‌گلا خبر داد.

اهدای جایزه ویژه تهیه کننده برتر برنامه‌های کودک به برنامه غنچه‌گلا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یوسف افشارنیا صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با فعالیت همکاران ما در حوزه‌های مختلف صدا و سیما اقدامات خوب و مؤثری انجام داده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به انعکاس برنامه‌های ملی و مذهبی و تهیه برنامه‌های باکیفیت در سطح ملی اشاره کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در تازه‌ترین موفقیت در هفتمین جشن رسانه و کتاب که روز گذشته در سالن پژوهشکده هنر و معماری جهاد دانشگاهی در تهران برگزار شد موفقیتی دیگر نصیب صدا و سیمای استان شد.

افشارنیا گفت: در این همایش جایزه ویژه تهیه کننده برتر برنامه‌های کودک به آقای محمدرضا فرهادی تهیه کننده برنامه غنچه‌گلا تعلق گرفت.

وی در ادامه با بیان این‌که در آبان امسال یکی از برنامه‌های عمده و مهم ما پخش برنامه‌های مربوط به سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی بود اظهار کرد: در کل دو هزار و 967 دقیقه برنامه از صدا و سیمای استان در زمینه‌های مختلف اعم از پخش سخنرانی‌ها، تیزرهای تبلیغاتی، مصاحبه ائمه جمعه و روحانیون، برنامه‌های مستند، فیلم و پوشش خبری از صدا و سیمای استان پخش شد.

وی در ادامه به دیگر کار گسترده و بزرگ همکاران خود در صدا و سیمای استان اشاره کرد و گفت: امسال به غیر از مرکز استان برای نخستین بار پخش زنده عزاداری‌های مردم شهرهای دیگر استان به جز یاسوج از شبکه استانی دنا و هشت شبکه سراسری داشتیم.

افشارنیا افزود: قبل از عاشورا و تاسوعا برنامه ایل سوگوار را در همه مناطق استان داشتیم و در مجموع اقدامی بی‌نظیر در تاریخ عاشورای و تاسوعای استان صورت گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که استان ما همراه با سه استان دیگر در پنج آیتم توسط صدا و سیما در عزاداری‌های مردم استان عنوان پدیده را به خود اختصاص داد، تصریح کرد: برای اولین بار بود که عزاداری با گویش باشتی و چرامی و گچسارانی در کشور برای مردم از شبکه‌های سراسری پخش می‌شد.

وی با بیان این‌که مترصد پخش زنده عاشورا و تاسوعا از شهر دهدشت هم بودیم، خاطرنشان کرد: خود مسئولان این شهر همراهی نکردند و دلیل آن را عدم تمرکز هیئت‌های عزاداری در یک نقطه و سختی این کار می‌دانستند.

افشارنیا افزود: در اربعین و 28 صفر پخش زنده مراسم عزاداری مردم شهرهای سوق، بهمئی و سی‌سخت را خواهیم داشت. 

انتهای پیام/2571/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول