اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان:

بسیج تفکر متعالی در برابر توطئه‌هاست

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان بر توجه ویژه اساتید و کارکنان این دانشگاه در خصوص ترویج فرهنگ و تفکر بسیج در سطح مراکز و واحدهای تابعه تأکید کرد و گفت: بسیج تفکر متعالی در برابر توطئه‌های فرهنگی و هویتی دشمنان است.

بسیج تفکر متعالی در برابر توطئه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایوب مرادی صبح امروز در نشست تخصصی حلقه‌های صالحین ویژه اساتید بسیجی مرکز سنندج اظهار کرد: تفکر بسیج برگرفته از نهضت عاشورای حسینی است و همین تفکر و فرهنگ ناب است که دشمنان را به زانو درآورده است و بسیج را ماندگار کرده است.

وی افزود: تفکر بسیجی برگرفته از تعالیم اسلام و قرآن است و امروز این تفکر والا راه‌گشای تمام امور شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: نقش اساتید بسیجی در تبیین این تفکر والا در بین دانشجویان و نسل جوان بسیار با اهمیت بوده و امید است اساتید بسیجی در این حوزه احساس مسئولیت همیشگی داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان در ادامه سخنان خود از تشکیل منظم جلسات حلقه‌های صالحین اساتید بسیجی در سطح مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه به عنوان یکی از شاخص‌های مهم ترویج تفکر بسیج نام برد و بر دقت نظر اساتید بسیجی در خصوص ارتقای تأثیرگذاری این جلسات تأکید کرد.

رضا شاکری مدیر کانون بسیج اساتید پیام‌نور مرکز سنندج نیز در این جلسه از فعالیت 3 حلقه صالحین ویژه اساتید بسیجی در این مرکز دانشگاهی خبر داد و افزود: خوشبختانه شاهد برگزاری نشست‌های تخصصی حلقه‌های صالحین در هر 15 روز یک بار بوده‌ایم و این روند همچنان تداوم دارد.

وی افزود: متناسب با ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی شاهد برپایی نشست‌های تخصصی بوده‌ایم و در این مسیر نیز نشست‌های متعدد بصیرت‌افزایی و روشنگری برپا شده است.

شاکری خاطرنشان کرد: سبک زندگی اسلامی مورد توجه مقام معظم رهبری از جمله مباحث و مفاهیمی است که حلقه‌های صالحین پیام‌نور مرکز سنندج آن را مدنظر داشته و در جلسات آتی در این حوزه بحث و گفتگو خواهد شد.

انتهای پیام/79006/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول