اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید هرمزگان

شناخت خوبی از هرمزگان دارم / تشابهات خوزستان و هرمزگان زیاد است

استاندار جدید هرمزگان با بیان اینکه روحانی از انتخاب وی برای این سمت ابراز خرسندی کرده است، گفت: خوزستان و هرمزگان در حوزه‌های مختلف تشابهات زیادی دارند.

شناخت خوبی از هرمزگان دارم / تشابهات خوزستان و هرمزگان زیاد است

جاسم جادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس در پاسخ به سئوالی پیرامون نحوه انتخابش برای سمت استانداری هرمزگان، اظهار داشت: از حدود سه الی چهار روز قبل از تاسوعا، به وزارت کشور دعوت شدم و در آنجا گفته شد که نظر دکتر روحانی و وزارت کشور بر این است، که شما به هرمزگان بروید.

وی ادامه داد: از آنجایی که هرمزگان و توانمندی‌‌ها و ظرفیت‌های این استان را خوب می‌شناسم و تشابهات این استان در بسیاری از حوزه‌ها با استان خوزستان زیاد است، احساس کردم که می‌توانم به توسعه هرمزگان و پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در این استان کمک کنم.

استاندار جدید هرمزگان با اشاره به تجربیات مدیریتیش در استان خوزستان، اضافه کرد: هرمزگان در بعد استراتژیکی، تجاری، صنعتی، بندری و اقتصادی تشابهات زیادی با خوزستان دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رئیس جمهوری بر شکوفایی هرمزگان در دیدار با بنده تاکید وافری داشته است، افزود: دکتر روحانی با توجه به شناختی که از بنده دارد بابت این انتصاب ابراز خرسندی کرد.

جادری در پایان اظهار امیدواری کرد با کمک مردم هرمزگان و توجهی که در دولت به این استان معطوف است، زمینه شکوفایی هرمزگان بیش از پیش رقم بخورد.

انتهای پیام/88001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول