اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

جذب قهرمان کشتی اروپا در تیم خونه ‌به‌ خونه بابل

مشاور فنی تیم کشتی خونه به خونه بابل گفت: برای تقویت تیم دارنده چندین مدال جهان و اروپا به تیم کشتی خونه به خونه بابل پیوست.

جذب قهرمان کشتی اروپا در تیم خونه ‌به‌ خونه بابل

علی شکری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: طاها آکگول کشتی‌گیر اهل کشور ترکیه با عقد قرارداد در سازمان لیگ تا پایان لیگ در کنار دیگر کشتی‌گیران تیم خونه به خونه بابل قرار گرفت.

وی گفت: طاها آکگول کشتی‌گیر وزن 120 کیلوگرم که دارنده چندین مدال طلا، نقره و برنز در رقابت‌های مختلف جهانی و اروپا است که در ادامه لیگ می‌تواند به کمک تیم بیاید.

مشاور فنی تیم کشتی خونه به خونه بابل از حضور دبیر سابق فدراسیون کشتی به عنوان سرپرست این تیم خبر داد و اظهار داشت: اسدالله رضایی که تجربه زیادی در کشتی دارد به‌عنوان سرپرست جدید تیم کشتی خونه به خونه بابل از سوی مدیریت باشگاه انتخاب شد.

شکری‌پور با اشاره به رقابت تیمش در هفته دوم لیگ برتر کشتی کشور در مشهد ابراز داشت: تیم خونه به خونه بابل در روز جمعه اول آذر در یک دیدار حساس در مشهد مهمان تیم ثامن مشهد است.

وی افزود: هر دو تیم از کشتی‌گیران خوب و با تجربه داخلی و خارجی بهره می‌برند که این دیدار می‌تواند یکی از قشنگ‌ترین مسابقات این هفته باشد.

شکری‌پور در پایان خاطرنشان کرد: تیم کشتی خونه به خونه بابل با جذب بهترین کشتی‌گیران داخلی و خارجی بخت بیشتری برای قهرمانی سال‌جاری این پیکارها دارد.

انتهای پیام/86005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول