اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع خیران ماهک:

مردم نگاه ویژه‌ای به پروژه ماهک دارند/افزایش امکانات درمانی در مازندران

دبیر مجمع خیران ماهک گفت: کار کردن برای کودکان سرطانی، سبب شده مردم نگاه ویژه‌ای به احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک داشته باشند.

مردم نگاه ویژه‌ای به پروژه ماهک دارند/افزایش امکانات درمانی در مازندران

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا شهریاری امشب در دیدار با رئیس دانشگاه علوم ‌پزشکی مازندران اظهار داشت: مجمع خیران ماهک در طول فعالیت‌های فرهنگی توانسته تاکنون سه هزار عضو قطره‌ای جذب کند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه کار کردن برای کودکان سرطانی، سبب شده مردم نگاه ویژه‌ای به احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک داشته باشند، افزود: درآمد ماهیانه مجمع خیران ماهک برای احداث بیمارستان، نسبت به گذشته به دو برابر افزایش یافته است.

دبیر مجمع خیران ماهک بیان داشت: همه این درآمدها بدون کسر ریالی، به احداث بیمارستان اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به ثبت مجمع خیران ماهک به‌عنوان سازمان‌های مردم‌نهاد، گفت: در نظر داریم هر یک از اتاق‌های بیمارستان را برای خیرانی که مبالغ بالایی به احداث بیمارستان کمک کنند، نامگذاری کنیم.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران نیز اظهار داشت: احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک از ضروریات استان است.

قاسم جان‌بابایی با اشاره به آمایش سرزمینی در حوزه بهداشت و درمان و تعیین 9 منطقه درمانی در کشور، افزود: نیاز است امکانات بهداشتی و درمانی را در استان افزایش دهیم.

به گزارش فارس، بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک در زمین اهدایی مرحوم شهیدی در ضلع غربی بیمارستان بوعلی‌سینا ساری در دست احداث است.

انتهای پیام/86007/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول