اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع خیران ماهک:

امکانات درمانی کودکان سرطانی در مازندران ناکافی است

دبیر مجمع خیران ماهک، گفت: امکانات درمانی برای کودکان سرطانی در مازندران کافی نیست.

امکانات درمانی کودکان سرطانی در مازندران ناکافی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا شهریاری صبح امروز در جلسه کمیته فرهنگی مجمع خیران ماهک، اظهار داشت: امکانات درمانی برای کودکان سرطانی در مازندران کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه بیشتر خانواده‌هایی که برای درمان فرزندان‌شان به بخش آنکولوژی بیمارستان بوعلی ساری مراجعه می‌کنند، از اقشار کم درآمد هستند و از راه‌های دور برای درمان، به ساری می‌آیند، گفت: به دلیل اینکه امکان اسکان برای این خانواده‌ها وجود ندارد از درمان کامل منصرف می‌شوند و کودکی که می‌توانست درمان شود با رها کردن روند درمان، جان خود را از دست می‌دهد.

دبیر مجمع خیران ماهک با بیان اینکه هدف ما این است که مجموعه ماهک به صورت فراشهرستانی دیده شود، تصریح کرد: افراد زیادی در این راه کمک کار ما بودند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دستگاه‌ها دست یاری به ما دادند و مردم هم یاور ما بودند، افزود: نحوه کمک کردن به ماهک در چارچوب و فیلتر نیست، خانواده‌ای از سفر حج منصرف شده و هزینه سفر حج را برای احداث این بیمارستان اختصاص دادند.

شهریاری یادآور شد: عملیات اجرایی سقف و ستون یک طبقه انجام شده و در طبقه دوم مشغول فعالیت هستیم.

وی با اشاره به اینکه کمک به خانواده‌هایی که فرزند مبتلا به سرطان دارند از دیگر اقدامات مجمع خیران ماهک است، گفت: گاهی خانواده‌ای هزینه 100 هزار تومانی یک آمپول را هم ندارد که پرداخت کند.

به گزارش فارس، بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک در ضلع غربی بیمارستان بوعلی سینا ساری در زمین اهدایی مرحوم دکتر شهیدی در دست احداث است.

انتهای پیام/86007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول