اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان لیگ پانزدهم

قرارداد بازیکن جدید ماهان تندیس در هیئت فوتبال قم ثبت شد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم از ثبت قرارداد بازیکن جدید این تیم در دفتر ثبت قراردادهای هیئت فوتبال استان قم خبر داد.

قرارداد بازیکن جدید ماهان تندیس در هیئت فوتبال قم ثبت شد

محمدجعفر عابدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم،‌ اظهار داشت: در حالی که زمان زیادی تا بازی هفته یازدهم از نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و دیدار با تیم میثاق تهران در پیش نداریم، امروز قرارداد بازیکن جدید ماهان تندیس در هیئت فوتبال قم به ثبت رسید.

وی خاطرنشان کرد: برای همین امر مسعود دانشور بازیکن جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هیئت فوتبال استان قم حضور یافته و قرارداد خود برای همراهی ماهان تندیس قم در ادامه بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال را در دفتر ثبت قراردادهای این هیئت به ثبت رساند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم ابراز داشت: بدین ترتیب بعد از محمد وزیرزاده با پیوستن مسعود دانشور به تیم فوتسال ماهان تندیس قم، تا کنون دو مهره جدید مورد نظر کادر فنی ما جذب شده‌اند تا ان‌شاءالله از این هفته شاهد عملکرد بهتر تیم فوتسال ماهان تندیس قم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باشیم و تیم با انگیزه‌تر از گذشته در مقابل حریفان خود به میدان برود.

عابدی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتسال ماهان تندیس قم در راه 16 هفته باقی‌مانده پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تاکید کرد: به هر حال به عنوان شخصی که مرتب در جریان فعالیت‌های دلسوزانه مدیران باشگاه برای تقویت این تیم هستم، می‌بینم که مدیر عامل باشگاه با علاقه و اشتیاق بسیار زیادی همواره وضعیت تیم ماهان تندیس را پیگیری می‌کند تا خللی در راه حضور موفق تیم در بازی‌های فصل جاری لیگ برتر به وجود نیاید.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس نیز با توجه به امتیازاتی که تیم در دیدارهای گذشته از دست داده سعی و انگیزه بسیار زیادی دارند که در دیدارهای آتی با آمادگی بالاتر در ترکیب اصلی تیم برابر حریفان قرار بگیرند و ان‌شاءالله ماهان تندیس قم به جایگاه واقعی خود بازگردد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: این روزها تمام تلاش مجموعه پشت صحنه تیم این است که ماهان تندیس با تمام توان آماده حضوری موفق در بازی‌های آتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شود و بتواند از هفته یازدهم نتیجه مورد نظر و دلخواه را به دست بیاورد.

تیم ماهان تندیس قم در گام یازدهم از فصل جاری مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه سوم آذر ماه از ساعت 16 در دیداری خارج از خانه در تهران به مصاف تیم فوتسال میثاق تهران می‌رود.

انتهای پیام/2258/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول