اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کردستان:

تاخیر در معرفی استاندار بزرگترین ضربه به کردستان است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با انتقاد از تاخیر در معرفی استاندار، این موضوع را بزرگترین ضربه به استان دانست.

تاخیر در معرفی استاندار بزرگترین ضربه به کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی عصر امروز در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: کارهای کنونی در کردستان دوام و قوام ندارد و با تاخیر در معرفی استاندار همچنان زمان فعالیت‌های توسعه‌ای از استان سلب می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عمق عقب‌ماندگی استان کردستان را زیاد خواند و گفت: منکر اقدامات برخی از مدیران موفق در استان نیستیم چراکه مدیرانی توانمند در استان داریم که نیمه پر لیوان ارزیابی کردستان در زمینه‌های اجرایی هستند.

به گفته رجبی، کردستان نیاز به استانداری توانمند با ویژگی‌های خاص از جمله آشنا بودن به استان دارد که بتواند در استان در بخش‌های مختلف تحول ایجاد کند.

وی اضافه کرد: چون استان کردستان در قیاس با سایر استان‌های کشور عقب‌ماندگی دارد لذا نیاز به کسی در جایگاه استاندار دارد که به جای تعریف از کار، به اصل کار بپردازد و این می‌تواند کردستان را به تراز سایر استان‌های برخوردار برساند.

رجبی اذعان داشت: اصل در انتخاب استاندار برای استان کردستان توانمندی است و بومی و یا غیربومی تفاوتی ندارد چراکه این استان نیاز به فردی با مدیریت قوی در تراز نظام اسلامی دارد و دولت باید هرچه سریع‌تر نسبت به معرفی فردی با این ویژگی اقدام کند تا بیشتر از این استان کردستان ضربه نخورد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان تصریح کرد: انتخاب فرد بومی توانمند امتیاز خوبی برای استان است اما در غیر این‌صورت باید فردی باشد که به استان آشنا باشد نه اینکه کسی بدون شناخت از کردستان بیاید و تا بیاید با استان آشنا شود زمان خدمت وی تمام شده باشد.

رجبی گفت: ما منکر اقدامات زیرساختی و توسعه‌ای در استان کردستان نیستیم اما اینکه می‌گویند کردستان از خط محرومیت گذشته است، گول‌زدن است چراکه نیازها و عقب‌ماندگی‌های کردستان زیاد بوده و تا این میزان فاصله زیادی دارد.

وی افزود: امیدواریم که کردستان به جایگاه و تراز سایر استان‌های برخوردار در کشور برسد و برای دستیابی به چنین اهدافی نیاز به همت و تلاش دارد و این با انتخاب استانداری توانمند و همکاری تمامی دستگاه‌های استان قابل تحقق خواهد بود.

فرمانده سپاه کردستان یادآور شد: استاندارانی در گذشته داشته‌ایم که موفق عمل کرده‌اند اما عقب‌ماندگی کردستان به دلیل حضور افراد و گروهک‌های ضدانقلاب در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در استان بود که هم مردم را می‌کشتند و هم مانع اقدامات توسعه‌ای و رونق استان می‌شدند.

رجبی با بیان اینکه اکنون امنیت در استان کردستان قابل‌قبول و اطمینان‌بخش است، اظهار داشت: در متن حفاظت و استقرار امنیت و تداوم آن مردم سهیم هستند که این مهم زمینه‌ای مناسب برای رونق‌بخشی به استان و سرمایه‌گذاری‌های توسعه‌ای است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر وضعیت استان به‌گونه‌ای است که بعد از حادثه ساوان بانه و شهادت 6 تن از پاسداران این شهرستان، مردم ضدانقلاب را لحظه به لحظه رصد می‌کردند و به ما اطلاع می‌دادند و این بهترین نوع مشارکت در تامین و حفظ امنیت پایدار منطقه است.

انتهای پیام/79001/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول