اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترکیب هیئت‌مدیره قطار شهری اصفهان مشخص شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهردار اصفهان و مدیرعامل مترو به عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره قطار شهری اصفهان به مدت سه سال تعیین شدند.

ترکیب هیئت‌مدیره قطار شهری اصفهان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگر‌پور در نخستین جلسه شورای سازمان قطار شهری اصفهان در دولت یازدهم که با حضور معاون عمرانی استانداری، شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان، مدیرعامل قطار شهری و تعدادی از مدیران تشکیل گردید، به بررسی مسائل و موانع قطار شهری پرداخت.

در این جلسه پس از بحث و تبادل‌نظر در خصوص ترکیب هیئت‌مدیره، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهردار اصفهان و مدیرعامل مترو به عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

استاندار اصفهان تشکیل کارگروه قطار شهری با حضور نماینده استانداری، شهرداری و شورای شهر و دبیری سازمان قطار شهری را برای انجام اصلاحات در اساس‌نامه ظرف مدت یک ماه آینده ضروری دانست.

وی اظهار داشت: این کارگروه باید اصلاحات اساس‌نامه را به تأیید هیئت‌مدیره سازمان رسانده و پس از مطرح‌شدن در شورای شهر و تأیید شورا جهت تصویب به وزارت کشور ارسال نماید.

زرگر پور در این جلسه مسائلی همچون خرید واگن‌ها از کشور چین، آزمودن آن، شرایط بارگیری و شیوه انتقال آن به اصفهان را نیز مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی پس از بررسی میزان پیشرفت خطوط 1 و 2 قطار شهری و همچنین فاز اول، دوم و سوم خط 1، میزان اعتبارات مورد نیاز در سال 1392 برای خط یک را مبلغ 400 میلیارد تومان اعلام کرد.

استاندار اصفهان افزود: بهره‌برداری از خط یک مترو همچنین نیازمند اعتبار 490 میلیارد تومانی در سال 1393 و 128 میلیارد تومانی در سال 1394 است.

رسول زرگر پور در این جلسه بر ضرورت تأمین اعتبار از طریق ورود به بحث فاینانس و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و بارگذاری تجاری تأکید کرد.

وی در پایان خواستار واگذاری اختیارات ویژه در مبحث قطار شهری شد.

انتهای پیام/2301/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول