به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی امشب در جمع روسای پلیسهای تخصصی استان، ارائه خدمات مناسبتر و توجه بیشتر به ارباب رجوع را از وظایف ضروری پلیس دانست.
وی احترام به ارباب رجوع را یک اصل خدشهناپذیر خواند و تصریح کرد: پلیس با ارائه خدمات مضاعف به مردم درصدد کسب رضایت مردم و افزایش مشارکت آنها در ارتقای امنیت اجتماعی جامعه است.
فرمانده انتظامی گیلان، ارائه خدمات سریعتر، بهتر و کم هزینهتر و باکیفیت بالاتر را ملاک اندازهگیری عملکرد پلیس در انجام ماموریتها ذکر کرد.
وی با بیان اینکه جلب اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی از اولویتهای کاری پلیس است، تصریح کرد: کسب نتایج مطلوب در ارائه خدمات به مردم در گرو فراهم کردن منابع مورد نیاز است.
قائدرحمتی، ارائه آموزشهای لازم و آزادی عمل همراه با مسئولیتپذیری و اعتماد متقابل به تمام افراد و ایجاد روح تفاهم، خلاقیت و تعهد در افراد را مهم دانست.
به گفته وی، رضایت مردم زمانی حاصل میشود که به صورت مؤثرتری منابع و فعالیتهای مربوطه در قالب چرخه انجام کار مدیریت شود.
فرمانده انتظامی گیلان کسب اعتماد، اعتبار و مقبولیت پلیس را در صدق گفتار، رفتار و کردار دانست و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف خود باید برنامهریزی کرده و از تجربیات دیگران کمک بگیریم.
انتهای پیام/2300/غ20/پ3003