اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

معارض بحرینی در گفت‌وگو با فارس:

دشمنان امت اسلامی به ویژه عربستان به دنبال شعله‌ور کردن منطقه هستند

معارضان سرشناس بحرینی با اشاره به انفجار اخیر بیروت، تاکید کرد که دشمنان امت اسلامی و در رأس آنها عربستان سعودی، به دنبال شعله‌ور کردن منطقه خاورمیانه هستند.

دشمنان امت اسلامی به ویژه عربستان به دنبال شعله‌ور کردن منطقه هستند

سید «قاسم الهاشمی» یکی از معارضان برجسته بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، انفجار دیروز بیروت را عملیاتی علیه مهمترین محور مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی خواند و افزود: بعد از آغاز بیداری اسلامی، یأس و نا امیدی مزدوران رژیم صهیونیستی به مرحله‌ای رسید که هیچ گزینه‌ای جز تروریسم فرا روی خود نمی‌‌بینند. آنها گمان می‌کنند که با اینگونه عملیات می‌توانند مؤمنان را بترسانند و آنها را از اصول خود وادار به عقب‌نشینی کنند. این امر تفکر سطحی آنها و اربابان آنها را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی و بیداری ملت‌ها بعد از هر عملی که آن را نشانه می‌گیرد و می‌خواهد آن را از مسیر آزادی فلسطین باز دارد عمیق‌تر می‌شود، افزود: انفجار در مقابل سفارت ایران در بیروت به خاطر این است که این سفارت، به عنوان مهمترین‌ترین محور پایداری برای رهایی از غده سرطانی صهیونیستی و استکبار جهانی به شمار می‌رود.

الهاشمی با بیان اینکه برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بویژه عربستان سعودی دست در دست رژیم صهیونیستی دارند، افزود: عربستان سعودی در راستای دور ساختن آتش از کاخ‌های شاهزادگانش و همچنین در راستای خدمت به طرح‌های صهیونیستی به منظور متفرق ساختن امت اسلامی، می‌خواهد آتش را در منطقه شعله ور سازد.

بر اثر دو انفجار دیروز سه‌شنبه در منطقه بئرالحسن در الجناح در حومه جنوبی و به فاصله اندکی از سفارت ایران در بیروت 26نفر کشته و بیش از 146 نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول