اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

ثبت‌نام معتادان در سیستم جامع سامانه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ثبت‌نام معتادان در سیستم جامع سامانه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد زمینه آموزش آن‌ها فراهم می‌شود.

ثبت‌نام معتادان در سیستم جامع سامانه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز در نشستی که با حضور مسئولان اداره‌کل آموزش و پرورش و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری میان معاون سوادآموزی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به امضا رسید.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق سطح فرهنگ عمومی جامعه از مأموریت‌های مهم حوزه سوادآموزی است که در پیام حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است.

وی عنوان کرد: همه مسئولان با بهره‌گیری از کلام این بزرگان مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را رفع می‌کنند.

سید مسعود ارجمند گفت: پس از شناسایی معتادان بی‌سواد و کم‌سواد توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و معرفی به حوزه‌های سوادآموزی و کنترل و ثبت‌نام در سیستم جامع سامانه سوادآموزی، زمینه آموزش آن‌ها فراهم و از مربیان متخصص و محتوای موضوعی در آموزش آن‌ها استفاده می‌شود.

ارجمند با اشاره به این‌که با آموزش‌ها و مهارت‌های مناسب می‌توان معتادان را به زندگی سالم برگرداند، خاطرنشان کرد: آموزش مهارت‌های اساسی زندگی یکی از روش‌های آموزشی به افراد معتاد است که امید به زندگی را در آن‌ها افزایش می‌دهد.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد هم اظهار کرد: این ستاد آمادگی کامل دارد تا از ظرفیت آموزش از طریق حوزه سوادآموزی استان در مراکز درمانی استفاده کند.

علی محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که مدت زمان کمی این معتادان در مراکز درمانی حضور دارند باید راه‌کارهای لازم در این زمینه بررسی و اجرایی می‌شود.

وی در ادامه به حضور نوجوانان و جوانان در میان این معتادان اشاره کرد و گفت: با این تفاهم‌نامه که میان آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شد امیدواریم این افراد که از حساسیت بیش‌تری برخوردار هستند با آموزش‌های لازم توسط مربیان متخصص به جامعه و زندگی سالم برگردند. 

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول