اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان اعلام کرد

ادامه برنامه‌های هفته کتاب در کتابخانه‌های آبادان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان با اشاره به تداوم برنامه‌های هفته کتاب در این شهرستان گفت: کتابخانه‌های عمومی فرهنگ و ثامن الائمه(ع) این شهرستان شیفت شب هم دایر هستند.

ادامه برنامه‌های هفته کتاب در کتابخانه‌های آبادان

احمدرضا دشت‌افکن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه کتاب با بیش از 17 هزار عنوان کتاب افتتاح شد و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب تا تاریخ 10 آذر ماه در خیابان دبستان برای بازدید عموم دایر است.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های هفته کتاب افتتاح دو ایستگاه مطالعه شهرستان در اداره آموزش و پرورش و فرودگاه آبادان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بوده است که این کار در راستای در دسترس قرار دادن کتاب برای عموم مردم در مکان‌های پرتردد بوده که سبب ارتقای سطح مطالعه مفید در شهرستان می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان تصریح کرد: با توجه به تقارن هفته کتاب و عاشورای حسینی، نمایشگاه عکس با عنوان «ایران در سوگ عاشورا» در کتابخانه عمومی شهید حداد عادل برگزار شد تا یاد و خاطره حضرت سیدالشهداء(ع) و فداکاری‌های شهیدان کربلا در کتابخانه‌های عمومی زنده نگه داشته شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان عضویت رایگان شهروندان در کتابخانه‌های عمومی بوده که از 26 آبان تا دوم آذرماه ادامه دارد.

دشت افکن خاطرنشان کرد: همچنین در این هفته برنامه‌های زیادی را برای قشر کودک و نوجوان مانند برگزاری قصه‌گویی ویژه کودکان و شعر خوانی و... در کتابخانه شهید حداد عادل انجام شده و در ادامه هم انجام خواهد شد و کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبادان در هفته کتاب مورد بازدید دانش‌آموزان قرار گرفتند.

وی گفت: شهرستان آبادان با 270 هزار و 344 نفر جمعیت دارای 10 باب کتابخانه عمومی بوده که از این میان هشت باب نهادی و دو باب مشارکتی است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی فرهنگ و ثامن‌الائمه(ع) شیفت شب دایر هستند اضافه کرد: در این کتابخانه‌ها خدماتی از قبیل امانت کتاب، خدمات بخش کودک، خدمات بخش دیداری شنیداری، خدمات نشریات، نمایه نشریات و مقالات، بخش دفاع مقدس و مسابقات کتابخوانی به صورت روزانه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول