اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه زابل خبر داد

اجرای برنامه‌های هفته کتاب نیاز به بودجه دارد

فرمانده ویژه زابل گفت: برنامه‌های هفته کتاب از تنوع زیادی برخوردار بوده اما بودجه لازم برای اجرای آن در نظر گرفته نشده است.

اجرای برنامه‌های هفته کتاب نیاز به بودجه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از نهاد عمومی کتابخانه‌های سیستان و بلوچستان، هوشنگ ناظری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار داشت: برنامه‌های هفته کتاب از تنوع زیادی برخوردار است اما بودجه لازم برای اجرای آن در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: وضعیت شهرداری به‌گونه‌ای نیست که بتواند جوابگوی برنامه‌های هفته کتاب باشد.

ناظری از ادارات و سازمان‌های زابل خواست تا در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های تدوین شده با اداره کل کتابخانه‌ها همکاری داشته باشند.

محمدصالح حیدری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی زابل نیز در این جلسه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: همکاری سازمان‌های عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان با اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان می‌تواند در اجرای بهتر و پربارتر مراسم تجلیل از خادمین کتاب و کتابخوانی موثر باشد.

انتهای پیام/75005/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول