اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

بسیج بازوی واقعی ولایت است

فرماندار تویسرکان خلوص نیت، توکل به خدا و توسل ائمه اطهار(ع) و تبعیت از ولایت فقیه را رمز جاودانگی بسیج دانست و گفت: بسیج بازوی واقعی ولایت است.

بسیج بازوی واقعی ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی امشب در جلسه ستاد هفته بسیج این شهرستان، با بیان اینکه بسیج با درایت مدبرانه امام خمینی(ره) بنیان گذاشته شد، اظهار داشت: بسیج از ابتدای جنگ تحمیلی مقتدرانه نقش آفرینی کرد.

وی با بیان اینکه وحشت و حیرت دشمن در هشت سال دفاع مقدس از بسیجی‌ها و عملکرد آنها بود، ادامه داد: حرکت حماسی و عاشورایی ملت بسیجی ایران اسلامی در مقابله با جهان کفر امروز به عنوان یک اسوه برتر در اذهان عمومی جهان ثبت و ضبط شده است.

فرماندار تویسرکان، خلوص نیت، توکل به خدا و توسل ائمه اطهار(ع) و تبعیت از ولایت فقیه را رمز جاودانگی بسیج دانست و خاطرنشان کرد: بسیج بازوی واقعی ولایت است.

این مسئول اذعان داشت: بسیجی ولایتمدار محض است و در عرصه خدمت به نظام، صیانت و حفاظت از اهداف و آرمان‌های انقلاب پیشقراول بوده و خواهد بود.

شرکائی با بیان اینکه هرکس در هر مسئولیتی به مردم خدمت کند در راستای توسعه و عمق بخشیدن به تفکر بسیج گام نهاده است، ابراز داشت: در طول انقلاب در هر عرصه که تفکر ناب بسیجی وجود داشته آن زمان و عرصه کاری با پیروزی به سرانجام رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج به گروه و افراد خاصی وابسته نیست و به تک تک آحاد ملت بزرگ ایران تعلق دارد، متذکر شد: بسیج تجلی اوج بصیرت و ولایتمداری در جامعه با تکیه بر مکتب عاشورا است.

فرماندار تویسرکان بر فضاسازی شهر در هفته بسیج تأکید کرد و بیان داشت: با امکانات موجود و تعامل و هم‌اندیشی تفکر بسیجی را در همه حوزه‌ها در شکل‌های متفاوت برای نسل‌های انقلاب تصویرسازی کنیم.

شرکائی اضافه کرد: انتقال فرهنگ بسیج در قالب برنامه‌های متنوع و محوری متناسب با گروه‌های مختلف جامعه با بازخوانی خاطرات ‌در عرصه‌های متفاوت انجام شود.

وی در پایان خواستار برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای بسیج شد و عنوان داشت: رهاوردهای بسیج در هشت دفاع مقدس در قالب فرهنگی و هنری و  آثاری نظیر وصیت‌نامه، کتاب‌های دفاع مقدس و... در این هفته در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/89010/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول