اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرودگاه کاشان بار دیگر شاهد پروازهای مسافری خواهد بود

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل از موافقت مسئولان امر به منظور بهره‌برداری دو منظوره از فرودگاه کاشان خبر داد.

فرودگاه کاشان بار دیگر شاهد پروازهای مسافری خواهد بود

عباسعلی منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با موافقت مسئولان و دستور مقام معظم رهبری در خصوص استفاده دو منظوره از فرودگاه کاشان، اقدامات تحقیقاتی در خصوص احداث ترمینال مسافربری آغاز شده است.

وی، بزرگترین مشکل بهره‌برداری از فرودگاه کاشان را عدم ترمینال مسافربری دانست و بیان داشت: به منظور بهره‌برداری از فرودگاه مسافربری کاشان نیازمند تأمین بودجه ساخت ترمینال بودیم که با اختصاص مبلغ 10 میلیارد ریال از سوی دولت این مشکل نیز برطرف شد و می‌توان ظرف ماه‌های آتی شاهد نخستین پرواز مسافربری فرودگاه کاشان باشیم.

این مسئول تصریح کرد: استفاده دو منظوره از فرودگاه‌های کشور به دلیل صرفه‌جویی در هزینه ساخت و نگهداری رایج است که فرودگاه کاشان نیز به جمع فرودگاه‌های دو منظوره کشور همچون مهرآباد افزوده شد.

منصوری با یادآوری تشکیل کمیته‌ای به منظور تسریع ساخت و بهره‌برداری مسافربری فرودگاه کاشان در نخستین جلسه نخبگان و معتمدین کاشان به بازه زمانی یک ماهه تا تشکیل جلسه دوم مجمع نخبگان و معتمدین کاشان اشاره کرد.

این عضو خانه ملت تصریح کرد: در نخستین جلسه ضمن تعیین کمیته مذکور از حضار خواسته شد تا به بررسی و شناسایی اولویت‌های کاشان پرداخته شود و افراد شایسته در بخش‌های اداری شناسایی و به عنوان مدیران ادارات کاشان به مسئولین ذیربط معرفی شوند.

وی متذکر شد: انتظار می‌رود تا با تداوم جلسات مجمع نخبگان و معتمدین کاشان به دنبال جذب تمامی احزاب هستیم تا با حضور گسترده و جدا از توجه به سلایق و منافع حزبی به دنبال پیشرفت کاشانی را که زیبنده مردم این شهر هست باشیم.

به گزارش فارس؛ این نتیجه در حالی به دست آمد که از زمان گفت‌وگوهای سازمان هواپیمایی کشوری و یکی از ارگان‌ها در زمینه تحول ساختاری فرودگاه کاشان، حدود یک دهه گذشته و در گذر زمان گویا به فراموشی سپرده شده بود؛ حال باید به انتظار نشست تا با اولین پرواز مسافربری، همشهریان چگونه استقبالی را برای خواسته دیرینه خود دارند.

انتهای پیام/63010/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول