اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی مطرح کرد

حمایت صندوق توسعه ملی از سرمایه‌گذاری‌های کلان در مازندران

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی کشور از اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از طرح‌های بزرگ و سرمایه‌گذاری‌های کلان در مازندران خبر داد.

حمایت صندوق توسعه ملی از سرمایه‌گذاری‌های کلان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران صفدر حسینی در دیدار با استاندار مازندران در تهران اظهار داشت: توسعه استان‌ها از طریق فعالیت استانداران حاصل می‌شود.

وی به تغییراتی که مقرر است در بحث صندوق توسعه ملی ایجاد شود اشاره کرد و گفت: صندوق توسعه ملی آمادگی دارد تا درخواست‌های مازندران را به صورت ویژه پیگیری کند.

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی کشور خواستار تشکیل کمیته‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری، نماینده صندوق توسعه ملی کشور و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران شد و گفت: در این کمیته مسائل مربوط به طرح‌های مازندران پیگیری می‌شود.

وی از اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از طرح‌های بزرگ و سرمایه‌گذاری کلان در مازندران خبر داد و گفت: طرح‌های بزرگی که بتواند چند هزار شغل مستقیم و نیز زنجیره‌ای را در طول خود تشکیل دهد، مورد حمایت ارزی و ریالی این صندوق قرار می‌گیرد.

استاندار مازندران نیز در این دیدار گفت: حدود 792 میلیارد تومان برای سرمایه در گردش و حدود 100 میلیون یورو هم برای سرمایه ثابت در بخش ارزی درخواست مصوب داشتیم ولی سرجمع عددی که در یک‌سال گذشته سبب قرارداد شده باشد، زیر 60 میلیارد تومان است.

ربیع فلاح جلودار اظهار داشت: رقمی که به مازندران اختصاص داده شده است ناچیز است و سبب سردرگمی بسیاری از فعالان اقتصادی شد.

فلاح با اشاره به مشکلاتی که در بخش‌های مختلف استان وجود دارد، اظهار داشت: حمایت‌های صندوق توسعه ملی می‌تواند در راستای حل مسائل استان بسیار مفید باشد.

انتهای پیام/86004/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول