اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در قم

چهارمین کنگره شهدای مخابرات در قم برگزار شد

چهارمین کنگره شهدای مخابرات با عنوان «به‌گوش رادیویی» امروز در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) شهر قم برگزار شد.

چهارمین کنگره شهدای مخابرات در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این مراسم سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع)، جمعی از مسئولین لشکری و کشوری، رزمندگان دفاع مقدس، خانواده شهدا و مهمانانی از سراسر کشور حضور داشتند.

در ابتدای مراسم سردار مهدوی‌نژاد به عنوان میزبان مراسم، ضمن خیرمقدم به حضار گفت: فرماندهی و مخابرات از دیرباز به هم گره خورده و به عنوان یک اصل مسلم در جنگ مشخص شده است.

وی با بیان اینکه یک بی‌سیم‌چی آنگونه حرکت می‌کند که فرمانده حرکت می‌کند، عنوان کرد: بی‌سیم‌چی‌ها با چابکی و سیاست فرمانده را در اجرای ماموریت کمک می‌کردند و به عنوان بازوی فرمانده خود بودند.

در ادامه مراسم سردار الفتی مسئول مرکز حفظ و نشر آثار فاوا دفاع مقدس گزارشی از برنامه‌های مرکز در سه سال گذشته ارائه کرد و گفت: تاکنون 4800 شهید مخابرات شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این مراسم چهارمین کنگره شهدای مخابرات است، گفت: کنگره اول در تهران، کنگره دوم در مشهد و کنگره سوم در شیراز برگزار شده و چهارمین کنگره شهدای مخابرات دفاع مقدس امروز در جوار حرم کریمه اهل بیت (س) برگزار می‌شود.

در ادامه مراسم سردار اسماعیل قاآنی به سخنرانی پرداخت و ضمن تجلیل از مقام بی سیم‌چی‌ها در دفاع مقدس گفت: بی سم‌چی‌ها در اوج افتخار و مردانگی تا ته خط می‌رفتند و اسیر می‌شدند.

وی افزود: بچه‌های مخابرات یار فرماندهان بودند و پا به پای فرمانده حرکت می‌کردند و رفتارشان جلوه‌ای از عمق وجودشان بود.

در ادامه مراسم بعد از خواندن پیام سردار پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کتاب خط خاطره و تمبر یادبود چهارمین کنگره شهدای مخابرات دفاع مقدس رونمایی شدند.

در پایان مراسم از جمعی از خانواده شهدای مخابرات و رزمندگان بی‌سیم‌چی دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2258/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول