اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تکرار حوادث در محور‌های مواصلاتی شهرضا با کم‌توجهی مسئولان

در صورتی که در طول چند سال گذشته همواره مطبوعات و رسانه‌ها در راستای ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی شهرضا هشدار‌های لازم را داده‌اند، اما کم‌توجهی برخی مسئولان به این موضوع، همچنان به بروز سوانح مختلف در این محور‌ها منجر می‌شود.

تکرار حوادث در محور‌های مواصلاتی شهرضا با کم‌توجهی مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، شهرستان شهرضا با قرار گرفتن در مرکز کریدور شمال به جنوب کشور همواره محور تردد خودرو‌های مسافر‌بری و ترانزیتی به نقاط مختلف کشور است و در این راستا مسئولان امر باید نسبت به افزایش امکانات زیر‌ساختی در حوزه حمل و نقل توجه لازم را داشته باشند.

همجواری شهرضا با استان‌های فارس، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شهر اصفهان و قرار گرفتن در محوریت تردد مسافران شهر‌های توریستی و زیارتی از دیگر نکات مهمی به شمار می‌رود که اهمیت رسیدگی به وضعیت محور‌های مواصلاتی شهرستان شهرضا را دو چندان می‌کند.

در وضعیتی که در طول چند دهه گذشته چندین پروژه خرد و کلان در حوزه راهداری شهرضا تدوین و اجرایی شده است، اما تاکنون عملیات اجرایی احداث پل زیر‌گذر ارتش در محور شهرضا به سمیرم با وجود پیگیری‌های متعدد مسئولان و پیشرفت فیزیکی به پایان نرسیده و این پروژه به مرحله بهره‌برداری نرسیده است و همچنان شاهد بروز تصادفات منجر به فوت و جرح در این منطقه هستیم.

در حدود بیست روز گذشته در جریان یکی از این تصادفات دلخراش، خانواده‌ای از اهل فسا به مقصد شهر مقدس مشهد در حرکت بودند که به دلیل عدم ایمن‌سازی محور مواصلاتی شهرضا به سمیرم دچار تصادف شدند و در نتیجه فرزند خردسال این خانواده به دلیل شدت صدمات وارده در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا جان سپرد و مادر این خانواده نیز در حال حاضر در وضعیت کما قرار گرفته است.

از سوی دیگر بستگان این خانواده از نخستین روز وقوع حادثه با اسکان در محوطه بیرونی بیمارستان امیرالمومنین (ع) و در وضعیتی که از حداقل امکانات گرمایشی نیز برخوردار نیستند، پیگیر وضعیت درمانی این خانواده هستند.

در همین زمینه محمود یوسفی از بستگان خانواده حادثه‌‌دیده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرضا گفت: ازحدود بیست روز گذشته با مساعدت رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) در محوطه بیرونی این بیمارستان مستقر شده‌ایم و با وجود کمبود محسوس امکانات و خدمات اولیه نسبت به پیگیری وضعیت درمانی حادثه‌دیدگان این سانحه اقدام کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان امیرالمومنین(ع) همواره نسبت به ارائه خدمات مناسب به حادثه‌دیدگان اهتمام خاص دارند، افزود: بنده براساس وظیفه از تمام مردم شهرضا که در طول بیست روز گذشته همواره نسبت به پیگیری وضعیت این خانواده اقدام داشته اند، تشکر و قدر‌دانی می‌کنم.

یوسفی با انتقاد از کم‌توجهی مسئولان شهرستان شهرضا در راستای رسیدگی به مشکلات و نا‌‌رسایی‌های حادثه‌دیدگان گفت: در حال حاضر برای تامین اقلام دارویی باید به اصفهان مراجعه کنیم و از سوی دیگر به دلیل بضاعت اندک مالی امکان استقرار در محل مناسب را نداریم و به این دلیل مجبور به استقرار در چادر مسافرتی در محوطه بیرونی بیمارستان امیرالمومنین(ع) شده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، انتظار می‌رود مسئولان شهرستان با اتخاذ سیاست‌های مناسب نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه محور‌های مواصلاتی اهتمام لازم را داشته باشند و در زمینه رسیدگی به نیازمندی‌های این خانواده مصیبت‌دیده نیز شاهد تعامل و همکاری متولیان امر باشیم.

انتهای پیام/63011/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول