اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار همدان:

جای ناشران دولتی در نمایشگاه کتاب خالی است

شهردار همدان گفت: جای ناشران دولتی در نمایشگاه کتاب خالی است در حالی که ناشران دولتی خود به گونه‌ای متولی نمایشگاه هستند.

جای ناشران دولتی در نمایشگاه کتاب خالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیررضا یوسفیان ظهر امروز در آئین گشایش هشتمین نمایشگاه کتاب همدان اظهار کرد: خداوند باریتعالی به خواسته‌های انسان توجه دارد و دانستن را تنها تفاوت انسان با سایر موجودات دانست.

وی تصریح کرد: یادگیری علوم، تکلیفی از سوی خداوند بوده و با توجه به تأکید حق تعالی بر عقل، شعور و آگاهی انسان ارتقاءمی‌یابد که امیدواریم همه این امر را درک کنند.

شهردار همدان با تأکید بر اینکه کتاب و کتابخوانی باید وارد زندگی شود، بیان داشت: مقام معظم رهبری همواره بر حرکت به سمت کتاب و کتابخوانی تأکید دارند و با توجه به اینک امروزه هجمه دشمنان روی انقلاب اسلامی متمرکز شده، باید به این ضرورت توجه بیشتری شود.

وی کتاب را موجب ارتقای دانش و آگاهی افراد دانست و گفت: با افزایش سطح مطالعه می‌توانیم مقابله منطقی با هجمه دشمنان داشته باشیم.

یوسفیان ضمن گله از عدم حضور ناشران دولتی در هشتمین نمایشگاه کتاب همدان خاطرنشان کرد: ناشران دولتی، خود به گونه‌ای متولی این نمایشگاه به حساب می‌آیند اما با بازدیدی که داشتم با جای خالی این ناشران در این نمایشگاه مواجه شدم.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول