اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نوعی‌اقدم:

مذاکرات هسته‌ای منظرگاه اعتلای ایران است

یادگار دوران دفاع مقدس و رزمنده بسیجی گفت: مذاکرات هسته‌ای منظرگاه ابهت شوکت و دفاع تمام عیار ملت ایران از دستاوردهای 34 سال است که همه ابرقدرت‌ها امروز به این شکوه جمهوری اسلامی ایران معترف‌اند.

مذاکرات هسته‌ای منظرگاه اعتلای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم ظهر امروز در مراسم یادواره 93 شهید شهرستان نیر در مصلای این شهر اظهار داشت: ما هرگز با آلوده شدن به خواست و مطامع بیگانگان در پشت میز مذاکرات نمی‌نشینیم چراکه این ملت هرگز حاضر نیست دستاوردهای 34 ساله خود را که در سایه مقاومت، ایثار، گذشت و جانفشانی به دست آورده به راحتی از دست بدهد و اسیر دست توطئه‌ها و خواست استکبار جهانی شود.

وی با بیان اینکه در این مذاکرات نباید اسیر برخی از هیجانات و احساسات کذائی شده و یا از حق و حقوق این ملت در برابر زیاده‌خواهی دنیای استکبار کوتاه آمد، خاطرنشان کرد: آنهایی که احساس می‌کنند ملت ایران در رفع تحریم‌های ظالمانه و برخی تنگناها و مشکلات اقتصادی به آنها باج می‌دهند سخت در اشتباه‌اند چرا که ملت ما درس مقاومت را از عاشورا آموخته و همانند مولایشان که در سخت‌ترین شرایط هرگز دست در دست یزیدیان روزگار نگذاشتند این ملت را نیز که دست در دست ولایت گذاشته‌اند هرگز حاضر نیستند در برابر خواسته غرب نقطه تسلیم و تزلزلی از خود نشان دهند.

یادگار دوران دفاع مقدس به رمز عزت‌مندی ایرانیان در طول تاریخ و دوران پرفروغ جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: ما با تکیه بر عنصر ولایت و شهادت تا ابد در صحنه هستیم و ذره‌ای از اصول و اعتقاداتمان تنزل نخواهیم کرد و این آمریکا و غرب است که باید در برابر ایران سر تسلیم فرود آورد و به حقایق بسیاری در 34 سال گذشته اعتراف کند.

نوعی‌اقدم روحیه ملت ایران را روحیه عاشورایی و جوانانشان را جوانان آگاه و با بصیرت در صحنه مقابله با تمام فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: ما اگر امروز در پشت میز مذاکرات قرار می‌گیریم نه اینکه بخواهیم به خواسته غرب تن داده و یا در جایگاه متهم و ردیف گناهکار قرار گیریم بلکه ما با روحیه مقاومت اما رعایت اصل صلح و دوستی و برادری در این مذاکرات حاضر هستیم و هرگز دوست نداریم که باجی را به دشمنان بدهیم.

وی تصریح کرد: آمریکا امروز مقهور قدرت با بصیرت ملت ایران شده و به خوبی می‌داند که جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه جایگاه مقتدر و غیر‌قابل شکست است و با همین روحیه غلبه بر دشمنان حتمی و قطعی است.

رزمنده بسیجی تکرار شعار «مرگ بر آمریکا» تکرار روزانه تبری و دور شدن از ابلیس‌ها و شیاطین روزگار توصیف کرد و گفت: تا زمانی که شیاطین روزگار دست از حرکت‌های نیرنگ‌گونه و فریب‌کارانه خود برندارد امکان ندارد ملت ایران شعار «مرگ بر آمریکا» را فراموش کنند.

نوعی‌اقدم ملت ایران را پرچمدار مبارزه با مستکبران روزگار توصیف کرد و بیان داشت: همه دنیا امروز فهمیده است که ایرانیان پای عزت و شکوه خود ایستاده‌اند و هرگز حاضر نیستند ذره‌ای باج به بیگانگان بدهند چرا که این ملت دانش‌ آموخته دانشگاه حسینی است که در آن تسلیم شدن بی‌معنا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: استان اردبیل و شهرستان نیر با تقدیم شهدای والامقام اوج دلدادگی خود را به انقلاب و ولایت نشان دادند و ما امروز وامدار مجاهدت شهدایی هستیم که در این هشت سال حماسه‌ها خلق کردند.

انتهای پیام/62001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول