اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی کرمان:

«مرحومه زندپور» زندگی خود را وقف آموزش کشور کرد

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: بانوی خیر «مرحومه زندپور» فرهنگ با صداقتی بود که بیش از 30 سال زندگی خود را وقف تربیت فرزندان این کشور کرد.

«مرحومه زندپور» زندگی خود را وقف آموزش کشور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا کامیاب‌مقدس پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت بانوی خیر مرحومه ایران زندپور اظهار داشت: این بانوی خیر دارای یک انرژی و نیروی وافر حیاتی بوده و شخصیت محکم و با اراده و قلب بسیار رئوفی داشت.

وی با بیان اینکه مرحومه زندپور فرهنگی با صداقتی بود که بیش از 30 سال زندگی خود را وقف تربیت فرزندان این کشور کرد، تصریح کرد: وی دارایی خود را وقف کار خیر کرده و این کار را در توسعه امر آموزش انجام داد.

کامیاب‌مقدس عنوان کرد: ساختمان دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با کمک این بانوی خیر بنا شده و در حال حاضر بیش از 3 هزار دانشجو در این مجموعه مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: مرحومه زندپور فردی متدین، عاشق اهل بیت و بیش از سه دهه خادم مراسم امام حسین(ع) در تهران و در شش سال گذشته بانی مراسم دهه دوم ماه محرم در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمان بود.

کامیاب‌مقدس با بیان اینکه هم‌اکنون مراسم تعظیم شعائر مذهبی توسط فرزندان این خیر ادامه داده می‌شود، گفت: امروز نیاز مبرم و اصلی جامعه ما اخلاق است و این اصل در عمل محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: گرامیداشت افراد خیر و نیکوکار ترویج این فرهنگ است و عمل انسان‌ها مؤثرترین کار در روح اقشار مختلف به ویژه جوانان است.

به گزارش فارس، در این مراسم از بنای یادبود مرحومه « ایران زندپور» در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی کرمان رونمایی شد.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول