اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد دانشگاهی اردبیل خبر داد

همکاری جهاد دانشگاهی اردبیل با ادارات در برگزاری دوره‌های آموزشی

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از برگزاری دوره‌های آموزشی برای ادارات و نهادهای مختلف بر اساس توافق‌نامه‌های همکاری و انعقاد قراردادهای آموزشی خبر داد.

همکاری جهاد دانشگاهی اردبیل با ادارات در برگزاری دوره‌های آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل، سلیم پناهی اظهار داشت: شهرداری اردبیل به منظور افزایش توانمندی‌ها و آشنایی کارکنان خود دوره‌های مختلف آموزشی را مدنظر قرار داده بود که جهاد دانشگاهی اردبیل در قالب 12 دوره آموزشی رسمی آن را به اجرا درآورد.

وی تصریح کرد: 528 نفر از کارکنان شهرداری اردبیل در این 13 دوره مجموعاً از 354 ساعت آموزش بهره‌مند شده و در پایان در آزمون نهایی هر یک از دوره‌ها شرکت کردند که گواهینامه پایان دوره برای آنها صادر خواهد شد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل با اشاره به اینکه دوره آموزشی اتوماسیون اداری با 78 نفر و دوره حکومت مهدوی و وظایف منتظران با 75 نفر بیشترین تعداد فراگیران را داشته‌اند، ادامه داد: در دوره آموزشی فوریت‌های پزشکی امدادی و کمک‌های اولیه 59 نفر شرکت کردند و تعداد 47 نفر نیز در دوره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به عنوان فراگیر از آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

پناهی با بیان اینکه اخلاق فردی، اداری و اجتماعی از دیگر دوره‌های مورد استقبال کارکنان شهرداری اردبیل بود، ابراز داشت: حفاظت پرسنلی، درآمدها و انواع آن و طراحی سازه‌های بتنی نیز از دیگر دوره‌های اجرا شده برای کارکنان شهرداری اردبیل بود.

این مسئول اصول و مبانی مدیریت بحران، مدیریت پروژه و 3D MAX را نیز به عنوان دوره‌های مورد نظر شهرداری اردبیل نام برد و گفت: جهاد دانشگاهی اردبیل بر اساس توافقنامه‌های همکاری و انعقاد قراردادهای آموزشی می‌تواند دوره‌های مورد نیاز ادارات، بانک‌ها و بیمه‌ها را اجرایی کند و در این خصوص تلاش می‌شود مجرب‌ترین اساتید مورد استفاده قرار گیرد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل در پایان سخنان خود از آمادگی این واحد برای انعقاد قراردادهای آموزشی خبر داد و یادآور شد: کلیه امکانات آموزشی و فضای فیزیکی مورد نیاز در جهاد دانشگاهی واحد اردبیل مهیا شده است تا آموزش‌های مورد نیاز نهادها و سازمان‌ها در اسرع وقت به اجرا گذاشته شود.

انتهای پیام/62005/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول