اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز:

روش فروش سوخت گاز مایع بالک در استان البرز تغییر یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز از تغییر روش فروش گاز مایع بالک به مصرف‌کنندگان از آذرماه سال جاری در این استان خبر داد.

روش فروش سوخت گاز مایع بالک در استان البرز تغییر یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز، ابراهیم شکوری گفت: مصرف‌کنندگان سوخت گاز مایع بالک اعم از صنعتی، تجاری، خانگی و غیره که قبلاً از طریق شرکت‌های بوتان گاز، فرگاز، مهرگاز و پرسی ایران گاز مورد نیاز خود را تأمین می‌کردند، از آذرماه سال جاری باید به روش فروش مستقیم و از طریق ادارات تابعه این شرکت مستقر در شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ و بخش آسارا سوخت مورد نیازشان را تأمین کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز افزود: در روش فروش مستقیم ضروری است مصرف‌کنندگان گاز مایع بالک پس از تشکیل پرونده در ادارات شهرستانی این شرکت، درخواست‌های خود را در سامانه تجارت آسان به نشانی الکترونیکی www.tejaratasan.ir ثبت کرده و به ادارات متولی برای تأیید ارجاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: گاز مایع بالک همانند سایر فرآورده‌های نفتی به متقاضیانی که در محدوده گازرسانی قرار دارند، تعلق نمی‌گیرد و تأمین این نوع سوخت خارج از ضوابط فوق، تخلف، انحراف از شبکه و قاچاق محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول