اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون خبر داد

برگزاری ششمین سوگواره عکس عاشورا در کازرون

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون از برگزاری ششمین سوگواره عکس عاشورا در دی‌ماه امسال همزمان با اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ششمین سوگواره عکس عاشورا در کازرون

محمدرضا خنشا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار کرد: تمام عکاسان آماتور و حرفه‌ای این شهرستان می‌توانند حداکثر 10 تک عکس و یا یک مجموعه حاوی سه تا پنچ عکس را حداکثر تا بیست و یکم آذرماه امسال به دبیرخانه این سوگواره مستقر در اداره ارشاد اسلامی کازرون ارائه دهند.

وی با بیان اینکه آثار آنالوگ باید به صورت اسکن شده بر روی سی‌دی ارائه شود، گفت: در مورد آثار سیاه و سفید، رنگی و دیجیتالی هیچ‌گونه منعی وجود ندارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون گفت: علاقمندان حضور در این سوگواره می‌توانند فرم شرکت در سوگواره را از طریق اینترنت به آدرس ershadkazroon.com دریافت کنند.

خنشا تصریح کرد: دبیرخانه ششمین سوگواره عکس عاشورا از پذیرش هر گونه عکس به وسیله گوشی تلفن همراه معذور است.

وی از برگزاری سومین جشنواره منطقه‌ای فیلمنامه‌نویسی با حضور 10 استان کشور از پنجم دی‌ماه سال جاری در کازرون خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی در دو بخش آزاد و نیز موضوع ویژه سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون تصریح کرد: فیلمنامه‌ها بیشتر در قالب داستانی، مستند، پویانمایی و گونه‌های مختلف ارائه می‌شود و در این راستا هر نویسنده می‌تواند با ارائه حداکثر سه اثر در این جشنواره شرکت کند.

خنشا آخرین مهلت ارسال آثار و فرم‌های شرکت در این جشنواره را حداکثر تا پایان آبان‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: علاقمندان حضور در این جشنواره از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، هرمزگان و یزد می‌توانند آثار خود را حداکثر در موعد تعیین شده از طریق پست الکترونیکی kazeroonershad@yahoo.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در پایان گفت: این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون با همکاری انجمن فیلم و عکس این شهرستان به مدت دو روز در شهر کازرون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول