اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

کتابدار شیروانی سامانه هوشمند هشدار دهنده دیرکرد کتاب را به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرد

کتابدار و کارشناس فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی شیروان نخستین سامانه هوشمند هشدار دهنده دیرکرد کتاب را به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرد.

کتابدار شیروانی سامانه هوشمند هشدار دهنده دیرکرد کتاب را به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرد

حسین چاره‌ساز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: این سامانه با توجه به دیرکرد امانت کتاب برای اعضای کتابخانه‌های عمومی به طور خودکار با اعضا تماس تلفنی برقرار کرده و هشداری مبنی بر تأخیر اعضا به صورت پیام صوتی ارسال می‌کند.

این مخترع شیروانی افزود: این سامانه قادر است در صورت قطع بودن یا اشغال خطوط تلفن اعضا، به صورت خودکار در زمان برنامه‌ریزی شده؛ مجدداً تماس برقرار نماید و همچنین امکان گزارش‌گیری روزانه از میزان پاسخ اعضا در سامانه برای کاربر وجود دارد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شیروان ضمن قدردانی از این مخترع و کتابدار شیروانی عنوان کرد: آماده‌سازی و ایجاد فرصت در زمینه خلاقیت و نوآوری برای تمام کتابداران این شهرستان فراهم شده تا برای ارائه خدمت‌رسانی بیشتر به جامعه فرهنگی کوشش کنند.

به گزارش فارس، در حال حاضر در شهرستان شیروان تعداد هفت باب کتابخانه نهادی و یک باب مشارکتی فعالیت داشته که بیش از چهار هزار عضو دارند.

انتهای پیام/63002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول