اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوشهر صورت گرفت

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «بهار تئاتر در پاییز»

آیین اختتامیه جشنواره «بهار تئاتر در پاییز» در نوشهر برگزار شد.

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «بهار تئاتر در پاییز»

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، جشنواره بهار تئاتر در پاییز با حضور فرماندار نوشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و جمع کثیری از هنرمندان عرصه تئاتر و کارگردانی و بازیگری برگزار شد.

در آیین اختتامیه جشنواره بهار تئاتر در پاییز نوشهر، تئاتر «بر باد رفته» کاری از محمود معصوم‌پناه به عنوان آخرین اثر تئاتری در این جشنواره با بازیگری محمود معصوم‌پناه به اجرا در آمد و پس از آن با اهدای لوح سپاس از کارگردانان پنج اثر تئاتری که در جشنواره بهار تئاتر در پاییز آثار خود را به روی صحنه بردند و نیز از تمامی دست‌اندرکاران و تلاش‌گران در طول جشنواره تجلیل شد.

«بهار تئاتر در پاییز نوشهر» عنوان پنج نمایش تئاتری بود که از اواخر مهر ماه تا 13 آبان در قالب جشنواره  در نوشهر برای علاقه‌مندان به هنر نمایشی در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرا در آمد و مورد استقبال عموم قرار گرفت.

به گزارش فارس، در اجرای این تئاترها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر، فرمانداری، شورای شهر، شهرداری و موسسه مهر آماج همکاری دارند.

انتهای پیام/86019/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول