اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان:

سپاه برای امنیت مرزهای کردستان از خود مایه می‌گذارد

فرماندار شهرستان مرزی مریوان گفت: تلاش‌های سپاه برای برقراری و حفظ امنیت پایدار منطقه مشهود است و این نیرو در این راستا از خود مایه می‌گذارد.

سپاه برای امنیت مرزهای کردستان از خود مایه می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، عبدالله رشیدی‌پور صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه مریوان ضمن تشکر و قدردانی از ملت شریف مریوان برای حضور آگاهانه و باشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان؛ با اشاره به وجود 110 کیلومتر مرز مشترک این شهرستان با عراق، اظهار کرد: مردم در تامین امنیت پایدار نقش مؤثری داشته و مشارکت آنان در این زمینه نمود عینی دارد.

شهرستان مریوان با وجود داشتن چنین مرزی از امنیت قابل‌قبولی برخوردار است و در طول 34 سال گذشته مردم همواره با روحیه ولایت‌مداری مانع از ایجاد ناامنی در این خطه از ایران اسلامی شده‌اند.

به گفته رشیدی‌پور، 895 شهید و هزار و 500 آزاده سرافراز نماد وفاداری مردم شهرستان مریوان به نظام اسلامی و حاکمیت است که هیچ‌گاه راه نفوذ را برای دشمنان باز نگذاشته‌اند.

وی گفت‌: امنیت موجود در شهرستان مریوان و دیگر شهرستان‌های استان را مدیون زحمات و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی هستیم و امیدواریم مردم همانند قبل در تقویت و حفظ این امنیت پایدار نیروها را یاری نمایند.

رشیدی‌پور افزود:‌ سپاه پاسداران برای حفظ نظم موجود فعالیت‌های شایانی انجام داده است و همواره برای ایجاد امنیت در این شهرستان و استان فعال بوده و از خود مایه گذاشته است.

علی‌حسن مخدومی فرمانده پیشین سپاه مریوان نیز در این مراسم از اقدامات و فعالیت‌های خود در مدتی که در این سمت مشغول به خدمت بود گزارشی ارائه داد و اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های خاص منطقه همیشه سعی بر این بوده است که در تمامی امور تصمیمات درست و بجایی گرفته شود تا به نفع مردم باشد.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان مریوان با حضور سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، فرماندار، رئیس مرکز بزرگ اسلامی و امام جمعه مریوان در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد.

در پایان مراسم از زحمات علی‌حسن مخدومی تقدیر به عمل آمد و حبیب عیسی‌زاده به عنوان فرمانده سپاه پاسداران مریوان معرفی شد.

انتهای پیام/79008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول