اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان:

تلاش برای تأمین امنیت مردم مقدس‎ترین نوع خدمت است

فرمانده انتظامی استان سمنان تأکید کرد: مقدس‎ترین نوع خدمت، تلاش در راه تأمین امنیت مردم است.

تلاش برای تأمین امنیت مردم مقدس‎ترین نوع خدمت است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، جلسه آگاه‎سازی کارکنان انتظامی استان سمنان پیش از ظهر امروز در حسینیه امام خمینی ستاد فرماندهی و با حضور سردار محمدرضا میرزایی، فرمانده انتظامی استان سمنان برگزار شد.

میرزایی در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای آن حضرت، از تلاش مأموران پلیس در برقراری نظم و انضباط آیین سوگواری به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی قدردانی کرد.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم از مراسم عزاداری شب‎های دهه اول محرم که در حسینیه امام خمینی نیروی انتظامی در سمنان برگزار شد، این‎گونه اقدامات را مایه اعتمادسازی مردم و تقویت منزلت اجتماعی پلیس خواند و تأکید کرد: این برنامه‎ها ما را برابر جرایم و تخلفات بیمه می‎کند.

میرزایی از احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از اهداف اصلی قیام امام حسین (ع) یاد کرد و گفت: آحاد مردم باید به وظیفه خود نسبت به اقامه این فریضه در جامعه عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از نوع قلبی و لسانی آن، وظیفه عموم مردم است بر ارایه آموزش‎های لازم در این خصوص به آحاد جامعه به ویژه به ضابطان رسمی تأکید کرد.

وی در ادامه از عزم و اراده قاطع پلیس برای خدمت خبر داد و گفت: مقدس‎ترین نوع خدمت، تلاش در راه تأمین امنیت مردم است که این موضوع در نیروی انتظامی به چشم می‎خورد.

به گفته میرزایی، این امر حیاتی تنها زمانی محقق می‎شود که درد مردم را درد خودمان بدانیم و پیگیر مشکلات‎شان باشیم.

جامه عمل‎ پوشاندن به آرمان شهیدان انقلاب اسلامی و همچنین رسیدگی بیشتر به امور خانواده از دیگر مواردی است که مورد تأکید فرمانده انتظامی استان سمنان قرار گرفت.

انتهای پیام/2249/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول