اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری آستارا خبر داد

برگزاری مسابقه «بهترین دوست من» در آستارا

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا از برگزاری مسابقه ادبی «بهترین دوست من» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه «بهترین دوست من» در آستارا

صابر فرضی‌زاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به اهمیت فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان هفته کتاب اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران به لحاظ فرهنگی ریشه‌دار است و زمینه‌های بسیاری برای رشد در این زمینه وجود دارد، آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌تواند موجب رشد و ارتقای فکری و فرهنگی آنها و تربیت نسل آینده برای گردش چرخ‌های جامعه شود.

وی افزود: به همین مناسبت در مراکز شماره یک و دو آستارا برنامه‌هایی دایر است که برگزاری نمایشگاه کتاب و نمایشگاه کتاب‌سازی اعضا از جمله آن است.

این مسئول تجلیل از 10 نفر اعضایی که بیشترین مطالعه کتاب را داشته‌اند و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع «یاد یار مهربان» را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

وی از برگزاری مسابقه ادبی با نام «بهترین دوست من» و دعوت از دانش‌آموزان و مدیران و معلمان مدارس برای بازدید از نمایشگاه کتاب خبر داد.

فرضی‌زاد گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، بحث آزاد در باره کتاب و کتابخوانی و راهکارهای افزایش مطالعه با نام «مرا بخوان» در آستارا برگزار می‌شود.

وی فضاسازی مناسب مرکز و تبلیغات محیطی با نصب پرده و بنر را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در آستارا برشمرد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا، خاطرنشان کرد: مبینا حبیبی دانش‌آموز پایه اول راهنمایی در جشنواره قصه‌گویی حوزه غرب گیلان با بیان خلاقانه و تسلط در قصه‌گویی موفق به کسب مقام نخست شد که روز پنجشنبه برای شرکت در مسابقات استانی واقع در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اعزام می‌شود.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول