اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

امنیت پایدار کردستان ریشه در مشارکت بالای مردمی دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امنیت پایدار استان ریشه در مشارکت بالای مردمی دارد و خدمت صادقانه به این مردم لازمه حفظ و تقویت این امنیت است.

امنیت پایدار کردستان ریشه در مشارکت بالای مردمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه مریوان اظهار کرد: برقراری امنیت پایدار یکی از مولفه‌های اصلی ایجاد زیرساخت‌ها در راستای تسهیل خدمتگزاری به مردم است که اکنون کردستان از این شاخص بسیار مهم برخوردار است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که استان کردستان و به ویژه شهرستان‌های مرزی عقب‌ماندگی‌هایی از گذشته داشته‌اند لذا مسئولان و دستگاه‌های مختلف می‌توانند اکنون که زمینه خدمت به مردم فراهم است، در راستای تحکیم و تقویت پایه‌های نظام با ارائه خدمت صادقانه به مردم بکوشند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان اضافه کرد: امنیت پایدار کردستان از تلاش نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی استان منشأ می‌گیرد و مشارکت مردمی نیز در این بحث غیرقابل انکار است.

وی تصریح کرد: مردم استان کردستان مردمی وفادار به انقلاب و رهبری هستند و این مهم را می‌توان در دغدغه آنان نسبت به حفظ مرزهای استان و کمک به تقویت امنیت پایدار در منطقه مشاهده کرد.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: خود مردم استان ایجادکننده این امنیت بوده و قطعاً با تمام قدرت برای حفظ و تقویت آن تلاش خواهند کرد.

به گفته وی، در حال حاضر تمام فاکتورهای امنیت پایدار در کردستان وجود دارد و این استان به لحاظ تراز امنیتی نسبت به بسیاری از استان‌های کشور بالاتر است.

وی تصریح کرد: تکیه‌گاه اصلی ایجاد این امنیت پایدار، ریشه‌دار و مردمی، حضور و مشارکت قابل توجه خود مردم و نیروهای بومی منطقه است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه ضمن قدردانی از زحمات فرمانده پیشین سپاه مریوان، اظهار داشت: مریوان یکی از شهرستان‌های پراهمیت و مرزی استان است که کار در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین تمامی زمینه‌ها همت و تلاش بیشتری را می‌طلبد.

وی با اشاره به لزوم سعی و تلاش بیشتر مسئولان در این شهرستان بیان کرد: ما تا به حال همانند یک سرباز در خدمت مردم استان کردستان بوده‌ و همانند یک رزمنده مبارز در صف اول نبرد با استکبار قرار داشته‌ایم.

سردار رجبی در پایان ابراز امیدواری کرد: خدمتگزاران این شهرستان حساسیت‌های موجود را درک کرده و در راستای تعامل هرچه بیشتر مردم و نظام گام بردارند.

انتهای پیام/79008/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول