اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

نیازی به آوردن اتوبوسی مدیران غیربومی نیست

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: فارس از نظر نیروی انسانی مدیرانی شایسته دارد و نیازی نیست با اتوبوس از استان‌های دیگر مدیر آورده شود.

نیازی به آوردن اتوبوسی مدیران غیربومی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، زین‌العابدین عرب امشب در چهاردهمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: فارس نباید به محل آزمودن مدیران کارنابلد تبدیل شود.

وی افزود: در این استان مدیران خوبی داریم که در حال خدمت‌رسانی هستند و می‌شود با تمدید دوره مدیریت آنان از بسیاری‌شان استفاده کرد.

عرب ادامه داد: سمت‌ها و پست‌های مدیریتی خالی یا معلق این استان باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود و برای ادامه پیدا کردن مسیر توسعه فارس از مدیران شایسته که خوب کار کرده‌اند بهره گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از استاندار فارس تقاضا داریم مدیران بومی که شایستگی خود را به اثبات رسانده‌اند را در اولویت قرار دهد.

عرب در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با وجود اقدامات انجام شده هنوز نماهای شهری شیراز ناهماهنگ و در برخی موارد نامنظم است.

وی بیان کرد: مشکل مشرف بودن ساختمان‌ها و آپارتمان‌های بلندمرتبه بر خانه‌های قدیمی‌تر باعث گلایه و شکایت مردم شده و لازم است که شورا در این زمینه مصوبات جدیدی را داشته باشد.

این عضو شورا ابراز داشت: در این زمینه شهرداری باید از زمان شروع ساخت اجازه ندهد این مشرفیت رخ دهد چرا که پس از ساخت اقدام چندان موثری نمی‌توان انجام داد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری شیراز گفت: در دو تا سه سال اخیر هر سال سهم موارد فرهنگی از بودجه شهرداری رشد داشته که این امر در جای خود قابل تقدیر است.

انتهای پیام/2448/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول