اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

منابع طبیعی به کوه‌فروشی روی آورده است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: منابع طبیعی به کوه‌فروشی روی آورده است.

منابع طبیعی به کوه‌فروشی روی آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا هاجری امشب در چهاردهمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: بلندی‌های زیبای شهر را به فروش رسانده‌اند، اطراف کوه منتهی به هفت تنان را فروخته و مدت‌ها است افراد فرصت‌طلب با کاغذ پاره منابع طبیعی کوه را می‌شکافند تا برج برپا کنند.

وی افزود: از شهردار تقاضا داریم از این‌گونه رفتارها جلوگیری کرده و از منابع طبیعی شکایت کرده تا دستگاه قضایی تکلیف این‌گونه تجاوزات به حریم‌های عمومی را مشخص کند.

هاجری ادامه داد: در مناطقی مانند چوگیا و باباکوهی زمین را داخل حریم فرض کرده و موانع ساخت‌و‌ساز را حذف می‌کنند اما در شهرک سعدی دامنه کوه را نیز محدوده حریم می‌دانند.

این عضو شورا تصریح کرد: از فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز تقاضا دارم به جای تحویل کلمات قصار به رسانه‌ها به فکر تعامل، همفکری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های خدمتگزار باشد.

وی اضافه کرد: سال‌ها است که حریم‌های عابر پیاده توسط عده‌ای غصب شده چنانکه حریم عابر پیاده در پروژه برج‌های دوقلو راکد مانده است.

هاجری خاطرنشان کرد: خیابان قصرالدشت، هتل چمران، مجتمع زیتون و هتل شیراز و ده‌ها نمونه دیگر حریم عبور و مرور مردم و حق‌الناس است که نه می‌توان آن را به فروش رساند و نه واگذار کرد بنابراین شهردار باید این موارد را رسیدگی کند.

وی بیان کرد: نباید برای خوشامد چند فرصت‌طلب که صدها تخلف دارند و بلوکه کردن حق شهر در کارنامه آنان ثبت شده از حق مردم کوتاه آمد و حتی می‌توان این موارد را با خود مردم در میان گذارد تا مشکل را حل کنند.

هاجری در پایان خواستار آن شد که نام‌های بی‌مسما روی مراکز تجاری و مغازه‌ها گذاشته نشود و از سازمان‌ها و ادارات برای نامگذاری این مراکز کمک گرفته شود.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول