اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی پیام مغفول نماند

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز با تأکید بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی پیام دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است، گفت: با تمهیدات لازم باید به درستی از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و نباید بگذاریم که این ظرفیت‌ها مغفول بمانند.

ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی پیام مغفول نماند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد مظفری عصر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند وجود ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که در استان البرز وجود دارد.

وی ادامه داد: در این راستا یکی از مهمترین مناطقی که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود منطقه اقتصادی پیام است که افق روشنی در انتظار این منطقه است.

این مسئول با بیان اینکه منطقه اقتصادی در کنار فرودگاه بین‌المللی پیام بستری مناسب برای توسعه مبادلات داخلی و خارجی به شمار می‌رود، افزود: منطقه اقتصادی پیام ظرفیتی است که متأسفانه تاکنون زیاد به آن توجه نشده است.

وی با اشاره به برخی موانع و مشکلات در این منطقه اظهار کرد: نوع سوخت‌گیری، باراندازی کالاها، قوانین گمرکی و.. از مهمترین مشکلات این منطقه است.

مظفری ادامه داد: باید با نگاه ویژه‌تر و همچنین ترسیم افقی روشن برای این منطقه در مسیر کاهش مشکلات برآمده و خلاهای موجود را مرتفع نماییم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی الزامات پروازهای مسافربری در این منطقه و همچنین استقرار صنایع هایتک اشاره کرد و افزود: این عناوین از مهمترین مقوله‌هایی است که باید هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد.

مظفری در ادامه سخنان خود افزایش و ساماندهی تعداد هتل‌های استان البرز را خواستار شد و گفت: متأسفانه استان البرز آماری از تعداد هتل‌های در حال ساخت ندارد لذا لازم است برای برنامه‌ریزی‌ها در زمانی کوتاه تعداد آمار این هتل‌های در دست ساخت گزارش شوند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز ادامه داد: یکی از مشکلات و کمبودهای استان البرز نبود هتل‌های مناسب و در خور شأن است که همین امر سبب شده است که هنگام سفر مسئولان کشوری استان البرز کمبود این گونه هتل‌ها را به خوبی احساس کند.

وی یکی از دستگاه‌هایی که باید هر چه سریع‌تر در این مسیر گام بردارد را اداره کل میراث فرهنگی استان البرز عنوان و بیان داشت: باید با اقداماتی گره‌گشا زمینه ترغیب سرمایه‌گذاران به منظور تکمیل و ساخت هتل‌ها فراهم شود لذا نباید با سنگ‌اندازی‌ها و تعویق طرح‌های ارائه شده فرصت توسعه از این استان گرفته شود.

انتهای پیام/2302/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول