اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خبر داد

برگزاری 74 یادواره شهدا در 10 شهرستان استان بوشهر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از برگزاری 74 یادواره شهدا در 10 شهرستان استان بوشهر خبر داد.

برگزاری 74 یادواره شهدا در 10 شهرستان استان بوشهر

محمد حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تکریم شهدا و گرامیداشت یاد و نام این عزیزان از اولویت‌های این اداره‌کل در سال جاری است و در این راستا اهتمام ویژه‌ای داریم.

وی افزود: شهدای گرانقدر با تقدیم جان خود برای حفظ ارزش‌های اصیل اسلامی تلاش و فداکاری کردند و در هر شرایطی باید یاد و نام آنها را گرامی بداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خاطرنشان کرد: ساماندهی گلزارهای شهدا در مناطق مختلف استان از برنامه‌های مهم این اداره‌کل در چند سال اخیر است و تاکنون به نتایج خوبی در این مسیر رسیده‌ایم.

حاجی‌زاده تصریح کرد: تاکنون کار ساماندهی 141 گلزار شهدا به اتمام رسیده که در این پروژه تعداد یک‌هزار و 756 مزار شهید والامقام ساماندهی و بهسازی شده است.

وی اضافه کرد: با تلاش صورت گرفته در شرایط کنونی تعداد 18 گلزار شهدا نیز در دست ساماندهی است که امیدوار هستیم تا پایان امسال محقق شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و ترویج فرهنگ اصیل ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های این نهاد برای انتقال مفاهیم ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان است.

حاجی‌زاده از برگزاری 74 یادواره شهدا در 10 شهرستان استان بوشهر خبر داد و افزود: در سال جاری تاکنون 74 یادواره شهدا در مناطق مختلف استان برگزار شده و انتظار داریم این روند تداوم یابد.

وی بیان کرد: حمایت از خانواده شهدا و ارائه خدمات رفاهی به این عزیزان مورد تاکید مسئولان این اداره قرار دارد و در این عرصه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول