اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر خبر داد

اجرای 4 سد با اعتبار 600 میلیارد تومان در استان بوشهر

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر از اجرای چهار سد با اعتبار 600 میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد.

اجرای 4 سد با اعتبار 600 میلیارد تومان در استان بوشهر

شاپور رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تامین به موقع آب کشاورزان استان بوشهر از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر از همه توان موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: کشاورزان استان به دلیل خشکسالی‌های اخیر با مشکلات زیادی مواجه بوده‌اند که امسال با تدابیر لازم نسبت به بهبود وضعیت آب کشاورزان اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: ایجاد سدهای جدید به منظور ذخیره‌سازی آب‌های موجود در استان از اولویت‌های این مجموعه است و تاکنون تلاش بسیار گسترده‌ای در این مسیر انجام گرفته است.

رجایی گفت: حفظ باغات موجود و سرمایه‌های باغداران و همچنین ثبات در تولید محصولات کشاورزی مهم‌ترین هدف این شرکت در زمینه سدسازی است و امیدواریم رضایت خاطر کشاورزان و باغداران عزیز فراهم شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر از احداث چهار سد جدید در استان خبر داد و ابراز داشت: با تلاش انجام گرفته به زودی زمینه اجرایی شدن چهار سد دالکی، دشت پلنگ، باغان و باهوش فراهم می‌شود.

رجایی تاکید کرد: بیش از 600 میلیارد تومان برای اجرای سدهای مذکور هزینه می‌شود که امیدوار هستیم با تلاش مسئولان ذیربط محقق شود.

وی بیان کرد: تامین آب شرب، تامین آب صنعتی و همچنین تامین آب لازم و مورد نیاز کشاورزی از اهداف مهم ایجاد سدهای مذکور است.

این مسئول اضافه کرد: اجرای سدهای مذکور نقش مهمی در کنترل سیلاب‌های مخرب و ویرانگر و تامین آب شبکه‌های مدرن آبیاری و زهکشی خواهد داشت.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول