اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از لحاظ روحی به هم ریخته هستیم

مدیرعامل ایرانجوان بوشهر: درخواست‌های بازیکنان منطقی است

مدیرعامل ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه از لحاظ روحی به هم ریخته هستیم گفت: درخواست‌های بازیکنان برای دریافت حق خود و پاداش‌های بعد از بازی‌شان منطقی بوده و ما باید شرایط آنها را درک کنیم.

مدیرعامل ایرانجوان بوشهر: درخواست‌های بازیکنان منطقی است

جعفر پورکبگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با ترک کردن تمرین توسط بازیکنان ایرانجوان گفت: درخواست‌های بازیکنان برای دریافت حق خود و پاداش‌های بعد از بازیشان منطقی بوده و ما باید شرایط آنها را درک کنیم.

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه مشکلات ما به مرکز استان مربوط است، گفت: تنها تیم صدر جدول استان تیم ما بوده ولی مسئولان استانی برای رسیدن به شرایط مطلوب تیمی ما را همراهی نکرده و به وضعیت ما رسیدگی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه منتظریم استاندار جدید مشخص شود افزود: با اینکه آقایان جهانبخش و شفقت (استانداران سابق بوشهر) در این مدت به ما کمک‌های بسیار کرده‌اند اما مسئولان باید به فکر بوده در غیر این صورت باشگاه را واگذار خواهیم کرد.

پورکبگانی در خصوص رفتن بازیکنان ایرانجوان و استعفای سرمربی تیم گفت: بعد از بازی امروز خسته بوده و با توجه به اینکه فشار مالی زیادی بر روی آنها بوده این حرف‌ها را زده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز در تمرین حضور دارم، افزود: همه ما از لحاظ روحی به هم ریخته‌ایم و مطمئن باشید در آینده نزدیک با حل شدن تمامی مشکلات مالی با تمام توان در تمام مسابقات حضور پیدا خواهیم کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه آنها می‌توانند از طریق دستگاه قضایی پیگیر این موضوع باشند، گفت: اگر این اتفاق بیفتد در جلسه مطبوعاتی به صورت شفاف همه چیز را بیان کرده و پاسخگوی همه خبرنگاران خواهیم بود.

پورکبگانی با بیان اینکه صحبت‌های اکبر شمسا و ندا عبدالله‌زاده دو عضو شورای شهر در جلسه هفته پیش شورای شهر را شنیده است، اذعان داشت: هر دستگاه اجرایی وظیفه‌اش تعریف شده و شورای شهر نیز این اجازه را ندارد که در مورد شفاف نبودن و انحراف موضوع در اختیار گذاشتن زمین‌ها به آقای دهقان تصمیم‌گیری کند.

وی در پایان از همه مطبوعاتی‌ها و اصحاب رسانه خواست دست خیر داشته باشند تا ایرانجوان به سرنوشت شاهین دچار نشود و همچنین لحظه به لحظه در کنار تیم بوده و ایرانجوان را حمایت کنند.

انتهای پیام/66006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول