اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتحاد، همدلی و حمایت رمز موفقیت ایرانجوان در لیگ دسته اول

پس از چند سال حضور تیم ایرانجوان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور به نظر می‌رسد که در سال‌جاری مسئولان باشگاه ایرانجوان، این تیم را با رویکردی جدید نسبت به سال‌های گذشته روانه رقابت‌ها کرده‌اند.

اتحاد، همدلی و حمایت رمز موفقیت ایرانجوان در لیگ دسته اول

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرصت دادن به نیروهای بومی در کادر فنی را می‌توان از اتفاقات مثبت امسال تلقی کرد و باید مربیان بومی را در این راه مورد حمایت قرار داد، مربیانی که می‌توانند در صورت توجه و حمایت بیشتر نتایجی به یاد‌ماندنی را رقم بزنند.

در این بین حضور مستمر ایرانجوان در سال‌های اخیر در لیگ دسته یک تجارب ارزنده‌ای را نصیب این تیم کرده است و به نظر می‌رسد که این تیم پتانسیل و قدرت صعود به لیگ برتر را دارد، اما به واقع باید گفت که این صعود و پیشرفت مستلزم عواملی است که همه باید دست در دست یکدیگر داده تا بار دیگر شاهد حضور بوشهر در سطح اول فوتبال کشور باشیم.

بازیکنان جوان و مستعد ایرانجوان این روزها سرشار از انگیزه دیده می‌شوند که در این راستا حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان استان و هواداران این تیم را طلب می‌کند، در همین اوایل رقابت‌ها شارژ روحی و مالی مناسب و بالا بردن هرچه بیشتر انگیزه بازیکنان و کسب 2 یا 3 پیروزی متوالی می‌تواند ایرانجوان را به عنوان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر از دیگر تیم‌ها در جدول رده‌بندی کاملاً جدا کند.

هم اکنون بستر برای رسیدن به لیگ برتر مهیا به نظر می‌رسد و جدا از مسائل فنی که بحثی جداگانه را طلب می‌کند، باید گفت بازیکنان در این روزها سخت نیازمند حمایت مسئولان استانی هستند و این توقع نابجایی نیست، استانی سرشار از منابع و نعمت‌های مختلف خدادادی اعم از نفت و گاز و... که در استان‌های همسایه تقریباً تمامی تیم‌های ورزشی آنها را ساپورت می‌کنند در استان بوشهر همین منابع می‌تواند با توجه و برنامه‌ریزی تاثیر بسزای خود را در پیشرفت و صعود ایرانجوان و دیگر تیم‌های ورزشی استان ایفا کند.

در طرف دیگر باید با هواداران ایرانجوان سخن گفت، ایرانجوان تیمی ریشه‌دار و قدیمی که از بدو تاسیس خود همواره در سایه حمایت بی‌دریغ هوادارانش کسب افتخار کرده است و هم‌اکنون نیز با نفس همین بزرگان و هواداران صدیق ادامه حیات می‌دهد، در این میان سکوهای خالی ورزشگاه شهید بهشتی در دیدارهای خانگی ایرانجوان بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌آید که این امر جای تامل و تفکر دارد.

از سویی دیگر برای رسیدن به موفقیت باید اتحاد و همدلی را در تمامی ارکان باشگاه و هواداران تزریق کرد و با حمایت مسئولان ارشد استان و درایت مدیریت باشگاه، ایرانجوان را به سوی خلق یک حماسه بزرگ سوق داد و با استفاده از فرصت‌های مناسب موجود و بسترسازی کارشناسانه به موفقیت و پیروزی نهایی نزدیک‌تر شد.

یادداشت از سعید درویشی

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول