اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

بسیج در قالب هیچ حزب و گروهی نمی‌گنجد

فرماندار اهر گفت: بسیج متعلق به همه مردم است و این نهاد مردمی در قالب هیچ حزب و گروهی نمی‌گنجد.

بسیج در قالب هیچ حزب و گروهی نمی‌گنجد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی را به برکت بسیج و شهدای 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد و حمایت از بسیج و ترویج تفکر بسیجی در جامعه را حمایت از اهداف والای انقلاب برشمرد.

وی بسیج را یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: بسیج به عنوان نیروی مخلص و ولایی در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی و در طول عمر 34 ساله انقلاب نقشی مؤثر و اساسی داشته است.

صدیقی حضور بسیج در دفاع مقدس، سازندگی، عرصه‌های صنایع دفاعی سایبری، امنیت، امداد و نجات، بهداشت، درمان، بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی و حضور خالصانه در امداد و نجات و اسکان اضطراری موقت و دائم در زلزله سال گذشته این منطقه را از افتخارات ارزشمند و ماندگار بسیج برشمرد که بدون چشم‌داشت و بسیجی‌وار در خدمت مردم زلزله‌زده ارسباران بودند.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج از تمام ادارات و نهادها خواست با مشارکت و حضور جدی خود و همکاران در برنامه‌های بسیج سالگرد تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان امام راحل را بیش از پیش گرامی بداریم.

این مقام مسئول افزود: اگر این ایثارگری‌ها و تلاش‌های صادقانه رزمندگان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس و سایر صحنه‌های مورد نیاز نبود ایران اسلامی از این اقتدار و امنیت برخوردار نبود.

وی تأکید کرد: بسیجیان با الهام و تبعیت از قیام حضرت سیدالشهدا و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری آماده جان نثاری در راه اهداف والای انقلاب هستند و این هدف بسیار مقدس و افتخار بسیجیان و آحاد مختلف مردم است.

انتهای پیام/60003/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول