اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عشق‌آباد:

بسیجی با شناخت درست شرایط به تکلیف خود عمل می‌کند

امام جمعه شهر عشق‌آباد مردم را به مطالعه کتاب توصیه کرد و با توجه به آغاز هفته بسیج، گفت: بسیجی با شناخت درست شرایط به موقع به تکلیف خود عمل می‌کند.

بسیجی با شناخت درست شرایط به تکلیف خود عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی در جمع عزاداران حسینی در بقعه امامزاده حمزه(ع) عشق‌آباد، اظهار داشت: زیاده‌خواهی غرب موجب شکست مذاکرات ژنو شد.

وی بیان داشت: جنگ نظامی بنی‌امیه علیه امام حسین(ع) اگر در روز عاشورا و فقط در یک روز بود؛ جنگ فرهنگی آنها در طول تاریخ بوده و هست.

این امام جمعه اضافه کرد: جنگ با شخصیت و هدف امام حسین(ع) تمام نشده است؛ از یک طرف حسین(ع) را خارج از دین خواندند و از طرف دیگر با جعل حدیث برای بنی‌امیه فضیلت‌سازی و فضائل اهل‌بیت(ع) را انکار کردند.

ایروانی خاطرنشان کرد: امروز نیز دشمن از جنگ نظامی و اقتصادی سودی نبرده و به تهاجم فرهنگی امید بسته و بیشترین سرمایه‌گذاری را در این عرصه انجام داده است.

وی تصریح کرد: در مقابله دو تهاجم بنی امیه، امام حسین(ع) و شهدای کربلا با جان خود دفاع کردند و امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) با شمشیر بیان، دشمن را رسوا ساختند.

ایروانی مردم را به مطالعه کتاب توصیه کرد و با توجه به آغاز هفته بسیج، عنوان کرد: بسیجی با شناخت درست شرایط به موقع به تکلیف خود عمل می‌کند، همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند تنها با پشتوانه بسیج می‌توان ثابت کرد که بدون آمریکا می‌شود به زندگی توأم با صلح و آزادی رسید.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول