اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با فارس:

با بی‌احترامی به مربیان من هم به جلسه بلاتر نرفتم/ در کار اجرایی نیروهای قوی‌تری بودند این مشکلات به وجود نمی‌آمد

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: وقتی دیدم به مربیان بی‌احترامی شده من هم به جلسه بلاتر نرفتم.

با بی‌احترامی به مربیان من هم به جلسه بلاتر نرفتم/ در کار اجرایی نیروهای قوی‌تری بودند این مشکلات به وجود نمی‌آمد

محمد احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص صحبت‌های حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه ارسال اشتباهی پیامک برای مربیان باعث به وجود آمدن ناراحتی آنها شده است گفت: ایشان (حسینی) در جلساتی که در آکادمی فوتبال به همراه آقایان کفاشیان، نبی، علیزاده، قراخانلو و من برگزار شد حضور نداشت. در این جلسات تقسیم کار شد اما دو هفته پیش این تقسیم‌بندی‌ها به هم خورد. به ما گفتند که برای این همایش از مربیان دعوت کنیم چون وقتی همایش علم و فوتبال است باید فوتبالی‌ها و علمی‌ها در آن حضور داشته باشند. اگر این کارها در اجرا تقسیم‌بندی بهتری می‌شد کارها بهتر پیش می‌رفت.

وی ادامه داد: در بخش افتتاحیه متاسفانه ظرفیت سالن کم بود و گنجایش آن همه حضور را نداشت وگرنه در سایر بخش‌ها با نظم کارها پیش رفت البته دو سالن جانبی هم در کنار سالن اصلی قرار داشت که به صورت مستقیم مراسم را پخش می‌کرد و به نظرم حضور در آن خیلی با حضور در سالن اصلی تفاوتی نداشت اما عدم هماهنگی در اجرا باعث به وجود آمدن این مشکلات شد.

احسانی درباره اینکه گفته می‌شود پیامک اشتباه باعث به وجود آمدن این مشکلات شده گفت: ما هیچ پیامک اشتباهی به کسی ندادیم. این پیامک هنوز موجود است. ما برای مدعوین پیامکی ارسال کردیم مبنی بر اینکه کنگره قرار است برگزار شود و بلاتر هم در آن حضور خواهد یافت. این پیامک برای حضور در همایش بود.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال افزود: ما پیامک دادیم که در این همایش شرکت کنیم که در آن آقای بلاتر هم حضور دارد اما هیچ پیامکی برای افتتاحیه به کسی ندادیم. این دعوت برای همایش علم و فوتبال در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته بود.

وی در انتقاد از حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: صحبت من چیز دیگری است. با اینکه گلایه مربیان هم به جاست و ما فکر می‌کردیم سالن اصلی ظرفیت 1000 نفر را دارد که البته حدود 600 نفر ظرفیت در این سالن وجود داشت. شاید اگر در کارهای اجرایی نیروهای قوی‌تری بودند این مشکلات به وجود نمی‌آمد. بیشتر مربیانی که پیش من می‌آمدند از طرز برخورد و ادبیات مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ناراحت و گلایه مند بودند و ناراحتی اکثر مربیان نه به دلیل حضور نداشتن در سالن بلکه به دلیل طرز برخورد ایشان است. همه این عزیزان از پیشکسوتان فوتبال ما هستند و آرزوی حضور در سالن اصلی و دیدن بلاتر را نداشتند بلکه برایشان احترام و حفظ شان مهم بود. خود من وقتی دیدم که به این عزیزان بی‌احترامی شده برای اینکه تنش‌ها کم شود به سالن اصلی نرفتم و با اینکه برایم صندلی رزرو شده بود اما در سالن جانبی این همایش را دیدم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول