اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

در نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

کفاشیان: فوتبال ایران در یک ‌سال اخیر موفق‌تر از ژاپن و کره‌جنوبی بوده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ایران در یک سال اخیر موفق‌تر از ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا بوده است.

کفاشیان: فوتبال ایران در یک ‌سال اخیر موفق‌تر از ژاپن و کره‌جنوبی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور اعضای هیئت رئیسه در مشهد مقدس برگزار شد. در این نشست علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، سید محمد هادی آیت اللهی، مهدی تاج، فریده شجاعی، غلامرضا بهروان، شهاب الدین عزیزی خادم، حیدر بهاروند و امیر حسین حسینی حضور داشتند. 

علی کفاشیان در ابتدا ضمن خیر مقدم به اعضای هیئت رئیسه گفت: امیدوارم طاعات و عبادت شما در این مکان مقدس مورد قبول درگاه احدیت قرار بگیرد و با توجه به اینکه نشست ما در مشهد مقدس برگزار می شود امیدوارم با نظر ویژه آقا امام رضا (ع) موفقیت های فوتبال کشور روزافزون شود و ما بتوانیم خدمتگزار خوبی برای فوتبال باشیم.

وی افزود: اجازه بدهید تشکر کنم از جامعه فوتبال که به لطف خداو زحمات آنها اتفاقاتی خوبی در سال گذشته در فوتبال کشور به وقوع پیوست طبق آمار به دست آمده از 14 رویداد بین المللی و دادن یک امتیاز در صورت موفقیت در آن، در حال حاضر فوتبال ایران با 11 امتیاز، ژاپن 10 ، کره جنوبی 7 و استرالیا با 6 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد نشان می دهد که فعالیت های ما جهت درستی داشته است و باید تلاش بیشتری کنیم تا موفقیت های بیشتری به دست بیاوریم.

در این نشست رئیس فدراسیون با اشاره به نتایج به دست آمده در مسابقات جام حهانی فوتبال ساحلی تاهیتی گفت: اینکه تیم ملی ساحلی ایران برای اولین بار در تاریخ جام جهانی خود توانسته به مرحله حذفی صعود کند و در مقابل تیم روسیه که قهرمان جهان است با یک بازی شرافتمدانه 5 بر 6 بازی را واگذار کند نشان می دهد که فوتبال ساحلی ما به جایگاه واقعی خود رسیده و باید با سرمایه گذاری بیشتر در این رشته ورزشی شاهد موفقیت های بیشتر آن باشیم.

کفاشیان در ادامه به سایر موفقیت ها اشاره کرد و گفت: تیم ملی بزرگسالان با اقتدار و به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کرد، تیم ملی زیر 22 سال در سال جاری درمرحله نهایی مسابقات در عمان حضور پیدا خواهد کرد. تیم ملی زیر 17 سال به سرمربیگری علی دوستی مهر توانسته به جام جهانی صعود کند و همین ماه در مسابقات جام جهانی امارات شرکت خواهد  کرد. تیم ملی زیر 16 سال  در حال حاضر در مسابقات پاکستان است و توانسته دیدار اول خود را 8 بر صفر درمقابل سری لانکا به پیروزی برسد. تیم ملی زیر 15 سال در اولین دوره از مسابقات آسیایی در نانجینگ چین موفق به کسب مدال نقره شد و تیم زیر ز14 سال نیز در مسابقات این رده که به میزبانی ایران و در مشهد مقدس برگزار شده بود به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کرد. از سوی دیگر فوتسال ایران پس از کسب رتبه سوم در آسیا و حضور در جمع 16 کشور جام جهانی توانست با اقتدار و کسب مدال طلا در مسابقات اینچئون کره جنوبی به جایگاه اصلی خود باز گردد.

رئیس فدراسیون در ادامه با اشاره به عملکرد خوب بانوان خاطرنشان کرد: در ابتدا باید از شجاعی به خاطر تلاشش در امور بانوان تشکر کنم .در حال حاضر تیم ملی زیر 16 سال بانوان که به مرحله نهایی مسابقات آسیایی صعود کرده در چین حضور دارد و فوتسالیست های بانوان توانتسند با از پیش برو برداشتن حریفان خود در مسابقات داخل سالن آسیا به فینال رفته و در پایان وقت قانونی با نتیجه یک بر یک و در ضربات پنالتی به تیم ژاپن باخت و مدال نقره مسابقات را برای اولین بار به گردن آویخت.

کفاشیان تاکید کرد: امیدوارم فوتبال کشور با تلاش همه ارگان به جایگاه واقعی خود در آسیا و جهان برسد و در آینده شاهد موفقیت های بیشتری در جامعه فوتبال کشور باشیم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول