اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی ملارد خبر داد

کشف بیش از یک تن مکمل‌های ورزشی غیرمجاز در ملارد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ملارد از کشف یک تن و 100 کیلوگرم مکمل‌های ورزشی غیرمجاز خبر داد.

کشف بیش از یک تن مکمل‌های ورزشی غیرمجاز در ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس، برزو همتی گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی در پوشش کارگاهی در صفادشت ملارد به صورت گسترده اقدام به تولید و پخش پودر و مکمل‌های ورزشی غیرمجاز با برچسب‌های خارجی معتبر می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

همتی افزود: با کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان ملارد توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، شب گذشته یک دستگاه پیکان وانت و یک دستگاه خودروی پژو در ورودی شهرستان ملارد توقیف و رانندگان آنها به نام‌های ایرج –ر  32 ساله و محمدرضا - ح 24 ساله حین انتقال محموله به تهران دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی دقیق‌تر پلیس از خودروی وانت، مشخص شد بار خودرو، 220 عدد قوطی 5 کیلویی پودرهای غیرمجاز دست‌ساز بوده و در ادامه از خودروی پژو، چهار قوطی مکمل غیرمجاز و 500 ورقه برچسب نیز کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ملارد تصریح کرد: با توجه به گفته‌های متهمان دستگیر شده، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از گاوداری صفادشت، 2 هزار قوطی خالی غیرمجاز مکمل‌های ورزشی را به صورت انبار شده کشف کردند.

انتهای پیام/2302/س/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول