اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان خبر داد

راه‌اندازی قرارگاه فرعی رسانه‌ای شهید رهبر در اصفهان

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان گفت: راه‌اندازی قرارگاه فرعی رسانه‌ای شهید رهبر را در پیش داریم چراکه قرارگاه اصلی در تهران برگزار شد و این قرارگاه فرعی در هفته بسیج در استان برگزار می‌شود.

راه‌اندازی قرارگاه فرعی رسانه‌ای شهید رهبر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا تمیزی‌فر امروز در نشست خبری که در محل مرکز تربیتی عقیدتی سیاسی سپاه صاحب‌الزمان برگزار شد با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: باید از مسئولیتی که در اختیار مسئولان است، حفاظت کنیم چراکه تک‌تک ما مسئولیتی داریم که باید آنرا به نحو احسن انجام دهیم.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه از اواسط خردادماه تشکیل شد و در این چند ماه برنامه‌های خود را بر اساس 8 جامعه هدفی که داشت از جمله موضوع خبرنگاران، عکاسان خبری، مدیران مسئول و خبرگزاری‌ها اجرا کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان با اشاره به برنامه‌های بسیج رسانه در هفته بسیج ادامه داد: در این هفته سایت سازمان بسیج رسانه تهران راه‌اندازی و پس از آن به استان‌ها ابلاغ می‌شود و از دیگر برنامه‌ها طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه بوده که قرار است طرح آن به مجلس برود.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج رسانه به دنبال ریل‌گذاری است تا قطار رسانه‌ای استان روی آن قرار گیرد.

تمیزی‌فر با اشاره به نمایشگاه هفته بسیج گفت: در این نمایشگاه غرفه‌ای را به نام سواد رسانه‌ای، بصیرت و تهدیدات نرم برپا می‌کنیم و از تمام پیشکسوتان و صاحب‌نظران رسانه دعوت به عمل می‌آید تا محتوای آموزشی رسانه را بومی‌سازی کنیم.

وی با بیان اینکه در حاشیه نمایشگاه دیدار با اصحاب رسانه را خواهیم داشت، افزود: 21 دی‌ماه نخستین یادواره شهدای رسانه با خانواده شهدای رسانه استان را در پیش داریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان تاکید کرد: راه‌اندازی قرارگاه فرعی رسانه‌ای شهید رهبر را در پیش داریم چراکه قرارگاه اصلی در تهران برگزار شد و این قرارگاه فرعی در هفته بسیج در استان برگزار می‌شود و محوریت اصلی کار ما بحث تولید ادبیات رسانه‌ای است.

وی تصریح کرد: 1100 وبلاگ‌نویس بسیجی شناسایی شده که نخستین مسابقه وبلاگ‌نویسی را برایشان ارسال کردیم و دیگر اینکه قرار است میثاق‌نامه و مرام‌نامه را در نمایشگاه آماده کنیم.

انتهای پیام/63020/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول