اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

شهریه مدارس هیئت امنایی همدان افزایش نمی‌یابد

فرماندار شهرستان همدان از عدم افزایش شهریه‌های مدارس هیئت امنایی طی امسال خبر داد.

شهریه مدارس هیئت امنایی همدان افزایش نمی‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار کرد: کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان در بین شهرستان‌ها و در نتیجه در کل کشور نیز به دلیل مشارکت‌ها و اظهارنظرهای مؤثر مدیران و اعضای آنها بوده است.

وی مشکلات مدارس استان همدان را بسیار دانست و افزود: کسی که در راستای امر آموزش و پرورش قرار گیرد به مشکلات اداره آن واقف است که باید در این امر از شوراهای آموزش و پرورش قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان همدان از وجود 27 مدرسه هیئت امنایی در آموزش و پرورش ناحیه یک و 2 شهرستان همدان خبر داد و افزود: اهداف تشکیل مدارس هیئت امنایی در مناطق مختلف متعدد بوده که در راستای انحرافات ایجاد شده در تشکیل این نوع مدارس باید نگاه ویژه‌ای شود.

وی مدیریت مدیران هیئت امنایی را در راستای اداره مدارس مهم دانست و افزود: مدیران با توانمندی در زمینه‌های مختلف مدارس می‌توانند در امر کیفیت آموزش نیز گام‌های مؤثرتری داشته باشند.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به بهره‌وری درست در امر مدیریت خاطرنشان کرد: در راستای هوشمندی مدارس مسابقه گذاشتن در امر تجهیزات نباید مهم باشد و آنچه در این راستا ارزش دارد استفاده درست و منطقی از تجهیزات است.

وی آموزش مدیران را در استفاده بهینه از تجهیزات مدارس مهم دانست و افزود: هیئت امنایی مدارس از اهداف مهم در امر آموزش است که باید با توجه به ایجاد زمینه‌های بهتر در نظر گرفته شود.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به احساس مشارکت‌های مردمی در مدارس هیئت امنایی افزود: اولیا در راستای کیفیت و اثربخشی آموزش فرزندان از صرف هزینه‌های مالی در مدارس دریغ نخواهند کرد.

وی ضعف مدارس هیئت امنایی را در بکارگیری افکار و اندیشه‌های اولیا از مهم‌ترین نکات دانست و افزود: انتخابی دبیران در مدارس هیئت امنایی در امر کمک به ارتقای آموزش می‌تواند یکی از اهداف و ملاک‌ها باشد.

قهرمانی‌مطلق با تأکید بر شیوه هزینه‌کرد مدیران مدارس هیئت امنایی افزود: در امر آموزش، پرورش و تجهیزات، آموزش و نظارت مدیران باید در راستای کار باشد.

وی نظرسنجی از اولیای مدارس را در تشکیل مدارس هیئت امنایی مهم دانست و افزود: این مصوبه‌ای است که در جلسات بعدی باید بررسی شود.

فرماندار همدان بررسی جایگاه‌های مدارس هیئت امنایی را با دیگر مدارس غیر انتفاعی و دولتی مهم دانست و افزود: تشکیل تیم کارشناسی در راستای عملکرد مدیران مدارس هیئت امنایی باید توجه خاصی شود.

انتهای پیام/89026/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول