اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد پاکدشت:

کارگاه طراحی با موضوع محرم در پاکدشت برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت گفت: به همت کانون هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزشگاه‌های تجسمی و هنرستان‌های فنی شهرستان پاکدشت کارگاه نیم روزه با موضوع محرم در این شهرستان برگزار می‌شود.

کارگاه طراحی با موضوع محرم در پاکدشت برگزار می‌شود

احمد اسلامی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به همت کانون هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزشگاه‌های تجسمی و هنرستان‌های فنی فدک، معلم، امام رضا(ع) شهرستان پاکدشت در روز سی‌ام آبان ماه سال‌جاری کارگاه نیم روزه با موضوع محرم از ساعت 13 الی 18 در مجتمع امام خمینی (ره) با حضور هنرمندان تجسمی شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت عنوان کرد: این کارگاه نیم روزه با مضمون آئینی و موضوع محرم و عاشورا در سوگ شهیدان کربلا برای نخستین بار در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) پذیرای هنردوستان و علاقمندان به رشته‌های هنرهای تجسمی خواهد بود.

وی ادامه داد: مهری سراج به عنوان دبیر اجرایی این کارگاه و مجری طرح مذکور است.

اسلامی‌فر خاطرنشان کرد: تمام آثار هنرمندان شرکت‌کننده در این کارگاه در گالری مجتمع امام خمینی (ره) در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت بیان کرد: در حال حاضر کانون هنرهای تجسمی شهرستان با برگزاری جلسات تئوری و عملی و برپایی کلبه هنر ویژه مدارس و شرکت‌کنندگان آزاد یکی از فعال‌ترین کانون‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت می‌باشد.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاع و ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی به نشانی بلوار شهدای رحیمی جنب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول