اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرج:

سرعت در احداث پروژه قطار شهری کرج نیازمند اعتبار است

عضو شورای شهر کرج گفت: سرعت در احداث پروژه قطار شهری کرج نیازمند تخصیص اعتبارات است.

سرعت در احداث پروژه قطار شهری کرج نیازمند اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فاطمه آجرلو ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه قطار شهری کرج اظهار کرد: توسعه این پروژه و سرعت در انجام آن یکی از مهمترین مسائلی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی افزود: هر چند که به رغم کمبودها این پروژه پیشرفت مناسبی داشته است اما ادامه این روند نمی‌تواند در توسعه و پیشرفت احداث قطار شهری کرج تأثیرگذار باشد.

آجرلو با بیان اینکه توسعه این مهم نیازمند تخصیص اعتبارات است، ادامه داد: قطار شهری کرج یکی از نیازهای اساسی در کلانشهر کرج است لذا برای توسعه و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این مهم باید مسئولان تلاش خود را دو چندان کنند.

وی با اشاره به وجود ترافیک‌های سنگین در این کلانشهر افزود: با توسعه و بهره‌برداری از این مهم می‌توانیم بخش قابل توجهی از حجم ترافیک در سطح کلانشهر کرج را کاهش داده و این معضل را برطرف کنیم.

عضو شورای شهر کرج بزرگترین و برجسته‌ترین ضعف این مجموعه را در نبود منابع مالی عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه این طلای پنهان شده در زیر خاک، در مواردی مورد بی‌مهری و کم توجهی قرار گرفته است.

وی افزود: امیدواریم با رویکرد جدید استانداری برای حمایت همه جانبه از طرح و همچنین انگیزه مضاعف شورای اسلامی شهر و شهرداری، تمهیدات و تدابیر شایسته‌ای برای برون‌رفت از این معضل اتخاذ شود.

عضو شورای اسلامی شهر تصریح کرد: جذب مشارکت‌های خصوصی از مهمترین تمهیداتی است که می‌توان در این زمینه اندیشید.

آجرلو بیان داشت: استفاده از درآمدهای شهرداری در راستای راه‌اندازی قطار شهری، به جای صرف و به‌کارگیری اعتبارات در طرح‌های کم اولویت‌دار از اقداماتی است که می‌تواند به موفقیت هرچه سریعتر این طرح بیانجامد.

انتهای پیام/2302/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول